"Цей коричневий капелюх мій."

Переклад:The brown hat is mine.

May 19, 2015

15 коментарів
Це обговорення закрито.


cmew11

А почему mine а не my?


Miriuka

Після слова my мусить йти слово яке до нього відноситься , мій капелюх my hat, а коли так - чий капелюх? (...) - мій ( mine)


deniko
Mod
Plus

Так, це добра відповідь.

про це коротко написано в теорії до цього уроку, яку можна почитати, натиснувши на кнопку "Теорія" на сайті або в програмі. Або можна почитати тут.


Ihor232488

Посилання не відкривається


deniko
Mod
Plus

Це через якісь настройки вашого браузера. Можливо, забороняється відкривати нові вікна.

Спробуйте скопіювати адресу теорії напряму в браузер:

https://duome.eu/tips/uk/en#Possessives

Посилання точно працює, щойно перевірив.


Hsf31

Я відповіла правильно! А вони мене виправили тим реченням яким я відповіла!!! Я розчарована


psevdobrat

Життя - біль


VictoriaBe53722

Ти могла зробити помилку


Ulalaindig

Можливо якась буква була не правильна, а ти не помітила.


robontosto

А може бути "The browm hat mine"? Без "is"?


Fb8U1

У повному англійському реченні дієслово обов'язкове. Без дієслова не можна.


D5MM8

Слова з підказок не зараховуються як вірни? Це як?


deniko
Mod
Plus

Підказка - це міні-словник

Тут є такі підказки до слова brown:

коричневий, коричнева, коричневі, гнідий, карі

Це не означає, що треба зараховувати такі відповіді як "Цей коричнева капелюх мій", "Цей гнідий капелюх мій"

Підказками треба користуватися просто, щоб зрозуміти, що це за слово, але його правильну форму треба обрати залежно від контексту. brown eyes - карі очі, brown horse - гнідий кінь, brown hat - коричневий капелюх.


ksenia27657

Чому "This braun hat is mine", зарахувало як помилку.


deniko
Mod
Plus

Може через неправильно написане слово brown?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.