1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She had called her friend."

"She had called her friend."

Переклад:Вона подзвонила своєму другу.

May 19, 2015

15 коментарів


meloman76

а чому "зателефонувала" не правильно?


MyhsyaShtu

Я вважаю тому що у модераторів рідна мова московитська, а українську вони "наче знають" і більшість варіантів україномовних це просто калька


gudaiurii

Чому не може бути що вона подзвонила своїй подрузі


MrNobilta

Пора нарешті додати варіант "зателефонувала"


gassilina

Вона зателефонувала своєму другу


MyhsyaShtu

"Званят" какцапською, а українською "телефонують"! " Подзвонити" - недолуга калька


TetianapvFh7

Літературна українська мова має лише вираз "телефонувати". "Подзвонити" - це калька


EdKzzM

Duolingo теж не вірить у дружбу між дівчатами?


tabakerka32

вона дзвонила своєму другу- чому так не можна?


labinsky

А покликала чи погукала?


ViktorCore

Як відрізнити вона подзвонила своєму чи її подруги другу?


OlegKoshelenko

Англійська мова для користувачів суржику?


Dmytro_Z

Задовбали! Вона зателефонувала своїй подрузі! - добавте цей варіант нарешті!!!


KiriloLozitsky

Із визначення минулого доконаного часу( https://www.duolingo.com/skill/en/Verbs%3A-Past-Perfect/tips-and-notes ), так і не зрозуміло, чому тут "подзвонила", а не "дзвонила".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.