1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "In the afternoon"

"In the afternoon"

Překlad:Odpoledne

May 19, 2015

7 komentářů


KiaraLara

Dovolím si poznámku: " in the afternoon" lze správně přeložit i s použitím "v" tedy jako v odpoledne a je to podobné jako např. v noci či v pravé poledne, takže pokud se někdo zde učí angličtinu, tak hlavně jde o to, aby se zbytečně překlad nekomplikoval, protože je mnohem více důležitější v tomto případě rozlišit překlad mezi "the afternoon" a "in the afternoon", tak pro ty všechny znalce jazyka, ať si laskavě hlavně uvědomí, že je zde mnoho takových, kteří by v tom rádi měli jasno a jejich primárním zájmem je učit se angličtinu nikoliv češtinu, tak tolik pro vysvětlení.


pokijidd

afternoon samo o sobě není také odpoledne?


jgstcd

Je. "Odpoledne" muze v cestine fungovat bud jako postatne jmeno nebo jak prislovce. Anglictina tyhle vyznamy peclive rozlisuje.


anubis64

nemoze byt - v odpoledne ?


Nemesis_NaR

To není moc česky. Prostě zapamatovat. Angličtina tam má tu předložku "in," my tam nemáme nic. Bo stejně tak by bylo: "I was there in the morning" = "Byl jsem tam ráno"


KiaraLara

Dovolím si poznámku: " in the afternoon" lze správně přeložit i s použitím "v" tedy jako v odpoledne a je to podobné jako např. v noci či v pravé poledne, takže pokud se někdo zde učí angličtinu, tak hlavně jde o to, aby se zbytečně překlad nekomplikoval, protože je mnohem více důležitější v tomto případě rozlišit překlad mezi "the afternoon" a "in the afternoon", tak pro ty všechny znalce jazyka, ať si laskavě hlavně uvědomí, že je zde mnoho takových, kteří by v tom rádi měli jasno a jejich primárním zájmem je učit se angličtinu nikoliv češtinu, tak tolik pro vysvětlení.


PetrPodraz

Napíšu "Odpoledne" a prý je to špatně, správně že je "Odpoledne"...?????

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.