1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Where is your head?"

"Where is your head?"

Çeviri:Senin başın nerede?

May 19, 2015

12 Yorum


Haggra

Arkadaşlar cümleler gerçek hayatta sık göreceğiniz türden cümleler olmayabilir. Maksat pratik. Bir filmde bir zombinin sevgilisine soracağı bir soru olabilir. "Ah kusura bakma hayatım, uykumu alamadım bugün. Yatağın yanında kalmış olmalı."


numn41sa

Bu cumlelerin amaci pratik ve sacma cumlelerde pratik yapmak hem daha zor ve daha etkilidir yani bu bizim icin iyi bisey bizi ezberden uzak tutuyor cumlenin yapisini ogrenmemizi sagliyor


FurkanGlle1

Aklin nerede gibi mecazi bir anlam tasir mi bu cumle?


Kevkevs

aklın nerede yazdım, kabul edildi


Sena101

Bencede basin nerde cok sacma oluyor.


Yigit_Karaca

Domino's'a gitti. :D


AknK6

Tureng sözlükten baktım bu bir deyim yani "aklın nerede" diye soruluyor


Eysan629

Aklın nerede anlamında söylenseydi ''Where is your mind'' denmeliydi bana kalırsa. Burada gerçekten kafası olmayan bir insandan bahsediliyor xd


serkanboydag

Aslında o kadar saçma değil, konuşmaya yeni başlıyan çocuklara kullanılan cümlelerden


Efkan75295

Omuzlarimin üstünde,yoksa bi süphen mi var:)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.