Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Це відмінне вино."

Переклад:It is an excellent wine.

3 роки тому

5 коментарів


treshua

It is military food. Так само не обчислюється але артикля немає, в чому причина?

1 рік тому

MisterUH

It is an excellent wine. Нащо тут артикль, бо wine є необчислюваним іменником?

3 роки тому

Serg_Drapoi

дає підказку The wine is great. Хіба так?

6 місяців тому

Lemko50

"this is aN wonderful wine". Чому використовується артикль "an", а не "a" перед словом wonderful?

6 місяців тому

Vitalii154023

Навіщо артикль?

3 місяці тому