1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She gives me her car."

"She gives me her car."

Překlad:Ona mi dává své auto.

May 20, 2015

9 komentářů


Vlcek1942

Kdy použít "put" a kdy "give" ?


jgstcd

Vicemene to same co uz psal nueby, ale trochu jinak receno: Kdyz reknete kam je to "put" a kdyz reknete komu je to "give".


Vlcek1942

Takže když řekneme: "Dej mi jedno pivo" (typicky české, že), bude to: "Give me one beer." "Put" by nedávalo smysl. Je to tak?


nueby

Pro překlad slovesa dát lze použít give tam, kdy lze dát nahradit slovesem darovat. Kde ho lze nahradit slovesem položit/umístit, použijte put.


Honza516977

Možná by bylo dobře i: Ona mi dává svůj vůz :) Njn ta čeština...


jgstcd

"Vůz" ma sirsi vyznam nez "auto" a, co je dulezitejsi tady, nez "car".


Filip287757

Nema tam byt "mě" namisto "mně"?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.