Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"She gives me her car."

Překlad:Ona mi dává své auto.

před 3 roky

9 komentářů


Vlcek1942

Kdy použít "put" a kdy "give" ?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Pro překlad slovesa dát lze použít give tam, kdy lze dát nahradit slovesem darovat. Kde ho lze nahradit slovesem položit/umístit, použijte put.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Vicemene to same co uz psal nueby, ale trochu jinak receno: Kdyz reknete kam je to "put" a kdyz reknete komu je to "give".

před 3 roky

Vlcek1942

Takže když řekneme: "Dej mi jedno pivo" (typicky české, že), bude to: "Give me one beer." "Put" by nedávalo smysl. Je to tak?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Presne tak.

před 3 roky

Honza516977

Možná by bylo dobře i: Ona mi dává svůj vůz :) Njn ta čeština...

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Vůz" ma sirsi vyznam nez "auto" a, co je dulezitejsi tady, nez "car".

před 2 roky

Filip287757

Nema tam byt "mě" namisto "mně"?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Nemá.

před 1 rokem