1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ona mu říká všechno."

"Ona mu říká všechno."

Překlad:She tells him everything.

May 20, 2015

16 komentářů


Vlcek1942

Proč není uznáno jako správná, další možná, odpověď: She tells him all. ?


jgstcd

"All" ve smyslu "vše" preziva jenom v nekolik ustalenych frazich. Jinak je to "everything".


panda494239

Prosím o vysvětlení proč to nemůže být : She says him everything. Děkuji


jgstcd

Seznam sloves u kterych lze uvest dva podmety, ktere posluchac pochopi jake treti a cvrty pad respektive, je v anglictine velmi kratky. Mezi nimi nepatri "say", "explain" a rada dalsich ktere Cesi maji zvyklost takle pouzit.


Vlcek1942

A kde se dá zjistit to, u kterých pádů se používají jaká slova v angličtině?


jgstcd

Asi nekde bude nejaky seznam, ale nepamatuji si ze bych ho videl. Mozna ma nekdo jiny uzitecnejsi odpoved.


Vlcek1942

Díky. Právě pátrám po nějakých pravidlech, abych věděl co a jak kdy, kde a s čím používat. Pokud někdo poradí, budu rád.


gaston68cz

Lze pouzit "she tells everything to him"?


Nemesis_NaR

Co moje znalosti sahají, tak bych řekl že dá, ale dává to důraz na to "everything" a je to tudíž méně častý slovosled.


jgstcd

Neda se rici ze by bylo primo gramaticky nespravne, ale temer neexistuje.


Petra218019

"She talks him everything" být nemůže?


Zdeka985336

talks znamená mluví, ne říká


Martina411000

Proč může být "Ona mi říká všechno – She says everything to me" v jedné z minulých odpovědí? Ale "Ona mu říká všechno – She says everything to him" naopak uznáno není, jaký je rozdíl?


Lena515704

Prosím, proč není možný překlad "She says him all."


svrsheque

málokteré anglické sloveso se dá použít se dvěma předměty bez předložky (udělat komu co). "say" mezi nimi není, "tell" je.

ale "all" se pro "všechno" používá málokdy.

takže "She says everything to him." nebo "She tells him everything."

nějaký úvod najdete tady.


Martina411000

O vlákno výš před 14 dny píšu, že "She says everything to him" mi Duolingo neuznalo, chtělo to odpověď s tell. Dala jsem nahlásit, protože jsem si byla docela jistá, že to je dobře

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.