"It is a beautiful dress."

Překlad:To jsou krásné šaty.

May 20, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


TomBatek

a proč ne pěkné? Vím že to je spíš pretty, ale i tak se dá podle mého přeložit beautiful jako "pěkný"


jgstcd

"Beautiful" je velmi silne slovo, a "pěkný" dost vlazne.


Fida757

To je překrásný šat ? Proč toto být nemůže ?


Nemesis_NaR

Protože většina z překladatelů nejsou Karel Hynek Mácha?

Nevím, třeba se to překladatelům bude chtít uznat, já bych vám ale obecně doporučil nesnažit se o takto přehnaně malebné obraty.


Vojtaenk

Protože to je velmi neobvyklý překlad.


Maringa_CZ

Je uznáno i "To je překrásný oděv."


sonabrunne

Krásné oblečení být nemůže?


kacenka9

Ne. Dress jsou vylozene damske, holcici, divci saty. Ne obecne "saty" jako nazev obleceni. Ale to, co vypada jako sukne spojena s vrskem. Damske saty


Ji8I1O

Proč nemůže být "...hezké šaty" díky


Miro1978

Nemozete doplnit "hezké" ?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.