1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "On jede čtyřicet za hodinu."

"On jede čtyřicet za hodinu."

Překlad:He goes forty an hour.

May 20, 2015

14 komentářů


PetrPavlk1

Jaký je rozdíl mezi "forty an hour" a "forty per hour"? Předem díky:)


jgstcd

Vicemene zadne. Jsou kontexty kde je jedno z paru a/per obvyklejsi, ale asi jen ze zvyku. Vyznamovy rozdil necitim.


Lucie339324

Prosím Vás, bylo by možné použít spojení "forty for an hour"? Pokud ne, budu ráda za vysvětlení. Děkuji.


kacenka9

Mozne by to sice bylo, ale znamenalo by to neco jineho. To by znamenalo, ze jede 40citkou po dobu jedne hodiny.


Veka1991

No jo, ale když je tam, že "On jede čtyřicet za hodinu" tak by mi dávalo smysl to drive, protože přece on řídí, ne?


Haluz1

Nemůže být místo goes nebo drive slovo ride?


Fleury93

já bych řekl, že ano.


kacenka9

Ja bych rekla, ze ne. Drive je ridit. On je tedy ten, ktery ma pod kontrolou rychlost. Ride je se vezt, at uz na koni nebo v aute a jako pasazer obvykle rychlost neovlivnujete, takze ta veta s ride a rychlosti zni podivne.


Fleury93

Možná zní podivně ale je možná, nicméně se přikláním k tvému vysvětlení ... dává to smysl.


Ivan843689

Proč nejde he is going ? Dík.


Daku_

Může být he drives forty per hour? Děkuji


jazrzecka

Prosím, proč není dobře: He goes forty per an hour. Děkuji


ZdekaSchoo

protože je to forty per hour nebo forty an hour https://www.merriam-webster.com/dictionary/an%2Fper%20hour


bt70bt

Vadí mi, že když to napíšu dobře, neuzná mi to ( pouzito ,,per" ) a sebere mi to život.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.