"Is her mother alive?"

Překlad:Je její matka naživu?

May 21, 2015

14 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


MiladaBorovsk

mother - jednou uznáte jako matka, jindy maminka


lauhlav

Ja jsem dala je jeji matka na zivu neuznalo nevim proč


ZdekaSchoo

Protože se to píše naživu, takže neuznáno kvůli špatné gramatice


Misulka07

Mohlo by být "Žije její matka?"


kacenka9

Ano, to i jako odpoved uznavame.


Vra839510

Jaký je rozdíl mezi "matka žije" a "je na živu"?


tatka_
Mod
Plus

“žije” je sloveso
“naživu” je příslovce

Překlad je
“A mother lives”
“She is alive”


Naruto9750

Dobře řečeno, tumáš lingot. :-)


RobertVirt1

Proč nelze Je naživu její matka???

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.