"Mámeji."

Překlad:We have her.

před 3 roky

12 komentářů


jakublapka

Lépe-li řečeno věta "We have she" v překladu znamená "Máme ona" a to v češtině opravdu nedáva smysl a proto se píše "We have her" = "Máme ji". "D

před 3 roky

jakublapka

Jaj já odpovídám sám sobě. XD

před 3 roky

jakublapka

Já napsal "We have she." a ono mi to napsalo, že je to špatně a napsalo to tohlev"We have her.". Prosím poradí někdo jak to má být správně.

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Správně je opravdu "We have her", jedná se snad o poslední zbytek skloňování v angličtině. Neřeknete "They called I" ale "They called me", takže I - me, you - you, she - her, he - him, we - us, you - you, they - them.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Jeste who - whom, ale to se nedodrzuje do stejne miry jako ostatni.

před 3 roky

ameliehincova

Ja to furt nechapu

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

No, je to celkem jednoduche. Reknete cesky 'My mame ona'?? Nereknete. Tedy, doufam. Tak aplikujte to same na anglictinu a je to.

před 3 roky

Odrika72

Me napsalo "We've her" tomu nerozumim, jestli to mam chápat, jako zkratku? Dekuji

před 2 roky

Karoliina765050

Nelze zkratit slovo ci slovni spojeni, na kterem je prizvuk, nebo je to jedine sloveso ve vete (vyjimku ma 'to be'). Muzete rict 'we've got her' (znamena totez), ale 'we've her' uz neni spravne.

před 7 měsíci

jvpraha

Když jsem to pochopil jako - Máme ji (tu knihu), tak by tam nemělo být "her", ale "We have it"?

před 1 rokem

Karoliina765050

Pokud by to vyzadoval kontext, pak ano. Nicmene tady zadny takovy neni, takze neni duvod predpokladat, ze mluvci mel na mysli predmet a ne osobu zenskeho pohlavi.

před 7 měsíci

LucieKozko1

ahoj

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.