1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ona mu říká, že ho miluje."

"Ona mu říká, že ho miluje."

Překlad:She tells him she loves him.

May 21, 2015

13 komentářů


PavelKuvar

Jgstcd použil jako priklad ve stejné větě says, nevím proč mi neuznalo She says him that she loves him


ValaCZE

Ale v systému to máme.


Johana84594

"tell me" nebo "say to me"


Johana84594

Špatně jste to četl, můžete použít "tell" i "say", ale každé to sloveso jinak. Je to buď "She tells him" nebo "She says to him".


ZdendaS

Jaká je nuance v použití slova "říká" - tells, calls, says ? Nějak jsem nepochytil, kdy který termín použít.


jgstcd

"Calls" je to jenom kdyz "říká" znamena "nazývá". Vetsinou je to bud "says" nebo "tells". "Tells" musi byt "říká" nekomu. Kdyz neni v cestine treti pad nebude v anglictine "tells". Vicemene. Jsou vyjimky, ale je jich hodne malo. "Says" se vetsinou pouziva kdyz ceska veta nerika komu to rika, napr "Ona říká, že ho miluje." = "She says that she loves him". Jde to i casto kde casto tam kde ceska veta rika komu co rika, ale je vzacnejsi, a pouziti je trochu jine: "She says it to him" oproti "She tells him".


_betysa_

"She tells him that him loves" Nemá to být správně?


kacenka9

Ne. Takovy slovosled se pouzit neda. Pouze ...loves him.


Kytka_aktyK

She telling him, she love him. Proč to nebylo uznáno? (Jak se řekne ,,že''?)


Johana84594

V průběhovém času chybí sloveso být, v "love" chybí "s" - je to třetí osoba (loves). "Že" se řekne "that", ale nemusí tam být.


betkahavlikoova

She says him that she loves him.


Johana84594

A to se jako na něco ptáte? Nebo něco sdělujete? Buď "She tells him" nebo "She says to him". Čtěte diskuse.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.