"Jeho jablko je zelené, její jablko je červené a moje je žluté."

Překlad:His apple is green, her apple is red, and mine is yellow.

May 21, 2015

16 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


HellMari

proč nemůže být...........and my is yellow? myslela jsem, že mine bývá vždy na konci věty


kacenka9

Musela byste tam mi 'my apple'. Kdyz vynechate podstatne jmeno, tak se privlastneni take meni. Pokud bychom o jablku mluvili v predchozi vete a v te nasi jiz je nezminovali, nebot by to vyplyvalo z kontextu, tak by to bylo "His is green, hers is red and mine is yellow'. His se nemeni, ale her-hers by se take zmenilo, stejne jako my-mine.


nueby

Ne, mine s koncem věty nesouvisí. Souvisí s použitím bez uvedení vlastněného objektu. My apple. The apple is not mine, but will be mine soon. It will be my apple soon.


JarmilaZap

V cestine se před a čárka nedělá v angličtině snad ano?


DirectionerAda

Ano, v angličtině ano.


DirectionerAda

Ovšem Duolingo interpunkci a diakritiku nerozlišuje.


Reno432155

Mě už to fakt se. "Moje" , 20x v různých větách to je "my" a najednou platí "mine". Vždyť je to sak*a jedno. Moje je moje. A pokud ne, tak by to mělo mít v češtině teda úplně jiný překlad a tím pádem jiné české slovo a né že Moje, má xxx anglických významů, pak v tom mám neskutecný borl !


ladavala

Zkuste se uklidnit a smířit se s tím, že anglická gramatika na to má jiný názor a je odlišná od české.

Zkuste si o tom něco přečíst tady: https://www.helpforenglish.cz/article/2007011501-privlastnovaci-zajmena


OlgaSedlov

Proč tam není an apple


ZdekaSchoo

protože je tam přivlastňovací zájmeno


alexander.pesak

his apple is green, her apple is red and the mine is yellow?


ladavala

Pro použití určitého členu před "mine" není důvod. To by v české větě muselo být "to moje je žluté".

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.