"The surface is black."

Çeviri:Yüzey siyahtır.

May 21, 2015

5 Yorum


yenerosman

Yüzey karadır. Aynı anlama geliyor kabul edilmelidir.

May 21, 2015

Barisgndgdu

Rapor ediniz.

February 16, 2016

diddiridid

Satıh kelimesi pek kullanilmiyor malesef Ceviride de olmamasi normal Yuzey olarak geciyor Cumle cok basit

February 1, 2016

Edizer

"Zemin siyahtır." "Zemin karadır." da kabul edilebilir.

March 31, 2016

Mehmetah423051

The color of surface is pink

January 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.