1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона вивчить."

"Вона вивчить."

Переклад:She will learn.

May 22, 2015

5 коментарів


WUra13

Вивчить - доконаний стан. Варто перекласти як she will have learned. She will learn - вона вчитиме, або вивчатиме.


kostya07

Чому не можна сказати "she will study"?


Vinnfred

study = вчити, присвячувати час вивченню, цей час необов’язково принесе результат
learn = отримувати знання


kostya07

Дякую, але мені здається, різниця трохи інша:

to study - вчитися, навчатися чогось в відповідних закладах;

to learn - вчитися, набувати навичок вчомусь, вчитися саому.

Наприклад: Я вивчаю правила дорожнього руху.(Тут використати to study); Я вчусь водити авто(Тут використати to learn).


Vinnfred

Study - The devotion of time and attention to acquiring knowledge on an academic subject, especially by means of books.
Learn - Gain or acquire knowledge of or skill in (something) by study, experience, or being taught.

I have studied - я вчив, I have learnt - вивчив

В тому то й справа, що у відповідному закладі вас змушують приділяти час навчанню. Та хіба є гарантія результату?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.