Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Вона вивчить."

Переклад:She will learn.

3 роки тому

5 коментарів


WUra13
WUra13

Вивчить - доконаний стан. Варто перекласти як she will have learned. She will learn - вона вчитиме, або вивчатиме.

2 роки тому

kostya07

Чому не можна сказати "she will study"?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

study = вчити, присвячувати час вивченню, цей час необов’язково принесе результат
learn = отримувати знання

3 роки тому

kostya07

Дякую, але мені здається, різниця трохи інша:

to study - вчитися, навчатися чогось в відповідних закладах;

to learn - вчитися, набувати навичок вчомусь, вчитися саому.

Наприклад: Я вивчаю правила дорожнього руху.(Тут використати to study); Я вчусь водити авто(Тут використати to learn).

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Study - The devotion of time and attention to acquiring knowledge on an academic subject, especially by means of books.
Learn - Gain or acquire knowledge of or skill in (something) by study, experience, or being taught.

I have studied - я вчив, I have learnt - вивчив

В тому то й справа, що у відповідному закладі вас змушують приділяти час навчанню. Та хіба є гарантія результату?

3 роки тому