1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We do not even have a radio."

"We do not even have a radio."

Çeviri:Biz bir radyoya bile sahip değiliz.

May 22, 2015

9 Yorum


EvrimSo

"Bizim bile bir radyomuz yok dedim" demez olaydım


O.Akkus

we have not even a radio diyemezmiyiz


jzlcdh

Çok nadir. Şiir gibi.


Selcen_Ozturk

have de bir fiil olduğu için diğer fiiler gibi do/does yardımcı fiiliyle olumsuz yapmalısın modern İngilizcede. Çok eski kullanımlarda, ya da jzlcdh'nin dediği gibi şiirlerde falan kullanılır dediğin yapı yani burada kabul değil


KerasusKon

"Bizim bile bir radyomuz yok" cümlesi nasıl söylenir


abducens1380

we do not have even a radio niye olmuyor


jzlcdh

Merak ediyorum İstanbulda https://en.wikipedia.org/wiki/Human_power#Windup_radio gerekiyor mı? Depreme karşı? Olursa ne demek Türkçe?


gtarimer

Bizim bir radyomuz dahi yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.