A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez az olló nem vág."

Fordítás:These scissors do not cut.

3 éve

5 hozzászólás


rracz

Ezek az ollók nem vágnak. = These scissors do not cut. Ez az olló nem vág. = This scissors does not cut. Szerintem!

2 éve

Glorlyg

Sajnos a páros dolgok többesszáma a magyartól idegen, de az angolok így használják.

8 hónapja

Levente.Farkas

Biztos hogy these? Értem én hogy olló csak többesszámban létezik, de akkor is fura ha tudom hogy egy ollóról van szó

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Igen, ez csak így megy.

3 éve

EszZoltan

Érdekes hogy a "These scissors do not cut." mondat kétszer szerepel, de mégis csak az egyiket fogadja el helyes válasznak. :D

3 éve