1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is in the navy."

"He is in the navy."

Çeviri:O, donanmadadır.

May 22, 2015

15 Yorum


AliTorehan

En güzeli "O Bahriyeli" ;)

May 22, 2015

Emma-lee93

Ekledim :)

May 22, 2015

JeanJackR.

excellent !

August 28, 2015

salih557017

o deniz "donanmasında", "donanmasındadır" olmalı?

January 17, 2016

Emma-lee93

Donanma zaten kelime anlamı olarak deniz kuvvetleri anlamına gelir. Ek olarak bir de "deniz" demenize gerek yok :)

January 26, 2016

salih557017

deniz dediğimiz için mi kabul görmedi yani?

February 5, 2016

Emma-lee93

Evet :)

February 6, 2016

salih557017

thanks.

February 8, 2016

Alihan_Shafak

Cümlenin söylenişi çok güzel. ''hi îz în dhi neyvi''

October 24, 2017

Xx1Selim1xX
June 15, 2019

Xx1Selim1xX

O doyanayamayamamadadır

June 15, 2019

Xx1Selim1xX

NoOb

June 19, 2019

kimcem

Harikasiniz

December 19, 2017

Hasanzkcan

The yerine a yaptık kabul olmadı

August 25, 2015

smart.ghost

A/ bir demek

October 13, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.