Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I lost myself."

Çeviri:Ben kendimi kaybettim.

3 yıl önce

12 Yorum


orhanbatuh

Ben kendimi denmemeli kendim zaten kisilik kazandiriyor

1 yıl önce

epack1807
epack1807

Ikisi de kabul edilmeli bence

11 ay önce

mikaildaglar

Bu cumle "Kendimi kaybederim." Seklinde de cevrilebilir mi ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. geniş zaman olsa fiil lose olur. lost geçmiş zaman

3 yıl önce

mikaildaglar

Açıklama için teşekkür ederim :)

3 yıl önce

OsmanGven1

Kendim kaybettim nasil soylenir

2 yıl önce

onurelmas

Bu soruyu ayrintisiyla cevaplayan olmadi. Sanirim bir nesne koymamiz gerekiyor "i lost it myself" gibi.

2 yıl önce

Mod.md

Kendim kaybettim derken neyi sorusuna cevap olarak it veya that kullanacak olursak ; I lost that. I lost it. Onu kaybettim. Kendim eki kafa karıştırmaz umarım.

1 yıl önce

Sena473631

Shit just got real

1 yıl önce

elif522232

Şıklarda yoktu kaybettim

8 ay önce

azralbyrk
azralbyrk

sıkıntı yok bende ara sıra kendimi kaybediyorum şsaldlşad

6 ay önce

johnvoxville

Bizi endişelendiriyorsun Duolingo. :/

5 ay önce