"I lost myself."

Çeviri:Ben kendimi kaybettim.

3 yıl önce

20 Yorum


orhanbatuh

Ben kendimi denmemeli kendim zaten kisilik kazandiriyor

2 yıl önce

epack1807
epack1807

Ikisi de kabul edilmeli bence

1 yıl önce

Sena473631

Shit just got real

1 yıl önce

mikaildaglar

Bu cumle "Kendimi kaybederim." Seklinde de cevrilebilir mi ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. geniş zaman olsa fiil lose olur. lost geçmiş zaman

3 yıl önce

mikaildaglar

Açıklama için teşekkür ederim :)

3 yıl önce

OsmanGven1

Kendim kaybettim nasil soylenir

3 yıl önce

onurelmas

Bu soruyu ayrintisiyla cevaplayan olmadi. Sanirim bir nesne koymamiz gerekiyor "i lost it myself" gibi.

3 yıl önce

ilhan.kara

I lost

2 yıl önce

Mod.md

Kendim kaybettim derken neyi sorusuna cevap olarak it veya that kullanacak olursak ; I lost that. I lost it. Onu kaybettim. Kendim eki kafa karıştırmaz umarım.

2 yıl önce

elif522232

Şıklarda yoktu kaybettim

1 yıl önce

azralbyrk
azralbyrk

sıkıntı yok bende ara sıra kendimi kaybediyorum şsaldlşad

9 ay önce

uzayliispanyol

Ya shdjfkf

3 ay önce

johnvoxville

Bizi endişelendiriyorsun Duolingo. :/

9 ay önce

uzayliispanyol

Abi "ben" i eklemek zorunda mıyız.

3 ay önce

HasanAkdoa

Türkçede böyle cümle kurulamaz. Ben kayboldum. Şeklinde bir cümle olur. Diğeri anlamsız; mantık dışıdır.

2 yıl önce

NeonSanguinem

Benligimi kaybettim olamaz mi

3 yıl önce

SUAT851543

kayboldum yeterli değilmidir

2 yıl önce

epack1807
epack1807

O zaman i am lost derdik

1 yıl önce

KomutanLOGAR69

Hepinize eksilerinizi bastım

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.