1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is he going to help us?"

"Is he going to help us?"

Çeviri:O bize yardım edecek mi?

May 22, 2015

5 Yorum


sn.irem

O bize yardım mi edecek de olmaz mi?


MCosan

Turkcede fiilin yanında ki kelime cümlenin anlamını belirler. Fakat ingilizcede bu yok vurgu var.


bacio_

"O bize mi yardım edecek" dedim kabul etmedi.


XbtP1

benin nesi bu cümlenin nesi yanlış sizin cevabınızla aynı.ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum


BozlakDeni

Tam olarak nasıl yazdınız? Harf hatası yapmış olabilir misiniz.. ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.