1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is he going to help us?"

"Is he going to help us?"

Çeviri:O bize yardım edecek mi?

May 22, 2015

11 Yorum


sn.irem

O bize yardım mi edecek de olmaz mi?


MCosan

Turkcede fiilin yanında ki kelime cümlenin anlamını belirler. Fakat ingilizcede bu yok vurgu var.


bacio_

"O bize mi yardım edecek" dedim kabul etmedi.


Kardelen524223

Bence kabul edilmeli


XbtP1

benin nesi bu cümlenin nesi yanlış sizin cevabınızla aynı.ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum


BozlakDeni

Tam olarak nasıl yazdınız? Harf hatası yapmış olabilir misiniz.. ?


seher79618

O bize yardım edecek mi cümlesi de kabul olmalı bence


Ercan482791

He yerine she yazdım kabul etmedi


Ercan482791

"Is he going to us" yerine "Is she going to us" yazdım ama kabul etmedi.


Ercan482791

Eksik yazmışım. "Is he going to help us" yerine "Is she going to help us" yazdım ama kabul etmedi.


Kardelen524223

O bize yardım mi edecek dedim kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.