Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У неї є чай."

Переклад:She has tea.

3 роки тому

6 коментарів


BrutalNazaire

чому has а не have?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що з третьою особою однини вживається has

3 роки тому

NataliKobrii

Чому не можна She has a tea?

2 роки тому

Milkho
Milkho

чай - незлічуваний іменник, з ним не можна вжити неозначений артикль.

2 роки тому

OJXT2

Я думала що перекладається: Вона має чай

2 роки тому

Milkho
Milkho

Такий переклад також допустимий.

2 роки тому