1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У неї є чай."

"У неї є чай."

Переклад:She has tea.

May 22, 2015

8 коментарів


NataliKobrii

Чому не можна She has a tea?


Milkho

чай - незлічуваний іменник, з ним не можна вжити неозначений артикль.


Fodrat

Фу!!! Ганьба!!! Ти взагалі не знаєш англійської!!! ФУ!!!


OJXT2

Я думала що перекладається: Вона має чай


Milkho

Такий переклад також допустимий.


mb4510

Я написала She has tee, ну просто букву переплутала, а воно говорить, що це помилка


BrutalNazaire

чому has а не have?


Vinnfred

Тому що з третьою особою однини вживається has

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.