"Nowthereisonlyonepossibility."

Μετάφραση:Τώρα υπάρχει μόνο μία πιθανότητα.

πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


MakisDemos

τώρα υπάρχει μόνο μία δυνατότητα;;

πριν από 1 χρόνο

MiltiadisA1

My answer " Υπαρχει μονο μια δυνατοτητα" . I think this my answer is correct." In Oxford English-Greek dictionary : possibility=δυνατοτητα., Propability=πιθανοτητα.

πριν από 8 μήνες

jeanprendiville

Help please. When do you use " είναι" and when " υπάρχει"?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

I think you'd use "υπάρχει/υπάρχουν" as you'd use "there is/there are", and "είναι" generally as "he/she/it is/they are".

πριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

Ssurprize, This is a great help, thank you very much :-)

πριν από 3 χρόνια

dimitris271923

Propability

πριν από 1 χρόνο

dimstath

συμφωνώ το possibility κυρίως σημαίνει δυνατότητα

πριν από 8 μήνες

dimstath

είναι και δυνατότητα

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.