1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Now there is only one possib…

"Now there is only one possibility."

Μετάφραση:Τώρα υπάρχει μόνο μία πιθανότητα.

May 22, 2015

8 σχόλια


MiltiadisA1

My answer " Υπαρχει μονο μια δυνατοτητα" . I think this my answer is correct." In Oxford English-Greek dictionary : possibility=δυνατοτητα., Propability=πιθανοτητα.


MakisDemos

τώρα υπάρχει μόνο μία δυνατότητα;;


jeanprendiville

Help please. When do you use " είναι" and when " υπάρχει"?


ssurprize

I think you'd use "υπάρχει/υπάρχουν" as you'd use "there is/there are", and "είναι" generally as "he/she/it is/they are".


jeanprendiville

Ssurprize, This is a great help, thank you very much :-)


dimstath

συμφωνώ το possibility κυρίως σημαίνει δυνατότητα


dimstath

Αλλά σωστό είναι και το "μία δυνατότητα" γιατί το βγάζει λάθος?


V2X85

Το υπαρχει στο τέλος ειναι ακόμα μια σωστή λύση

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.