"Ofcoursenot"

Μετάφραση:Φυσικά όχι

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


wchargin
wchargin

It's worth noting that the expression "of course" (meaning clearly, naturally) is not related to the word course (in an educational context, meaning class). This should arguably be taught in a different section (phrases?) to prevent confusion.

πριν από 3 χρόνια

Valentine897317

"οπωσδήποτε όχι" είναι επίσης σωστό.

πριν από 1 χρόνο

Bacilic
Bacilic
Mod

Σίγουρα νοηματικά είναι το ίδιο άλλα ζητάμε την ακριβή μετάφραση.
"Οπωσδήποτε όχι" = "Certainly not"

πριν από 2 εβδομάδες

O.Y.K

Φυσικά όχι

πριν από 1 χρόνο

Bacilic
Bacilic
Mod

Υπάρχει στις εναλλακτικές μεταφράσεις.

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.