"Ти маєш синів?"

Переклад:Do you have sons?

May 24, 2015

2 коментарі
Це обговорення закрито.


bogdan433386

Чому тут уже не are а do?


Fb8U1

Подивимось, про що питають. Ти МАЄШ синів? Питання до дієслова. У таких випадках додається допоміжне дієслово do у відповідному часі і особі (do/does/did). Воно ставиться перед підметом, а основне дієслово - після підмета і завжди у першій формі (як у словнику). Do you have sons?

Якщо питання до іменника, чи прикметника, тоді do не додається. Вживається дієслово to be у відповідній формі (am/are/is/was/were). Ви (є) високий? Are you tall?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.