1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я чую цю жінку."

"Я чую цю жінку."

Переклад:I hear the woman.

May 24, 2015

23 коментарі


Mykle2015

Як переклад фрази "Я чую цю жінку."я вибрав I hear the woman. Програма видала повідомлення про помилку з наступним текстом: Правильні відповіді: I hear the woman., I hear a woman. Хіба "I hear a woman" з не означеним артиклем не парекладається як "Я чую жінку".


OleksaSkor

Згідний, цей варіант не правильний.


vadrom1992

і за 9 місяців так ніхто і не виправив (((


drob88

"I hear a woman" не правильно, виправте вже нарешті.


UlianaKozyr

Тому що треба писати не "a" а "the"


yHJd1

Переклав I hear this woman, видало помилку


Sorokas

Адміни відверто забили на виправлення помилок.


Mkl22

Варіант "a woman" чому вважається правильним? Хто пояснить або виправить?


JimmyCarrotSP

така ж проблема як і в Mykle2015


Sveta337058

Станом на 20/10/2019 помилка в завданні ще існує...


sA4S1

Де в першому варіанті є ''цю''? Чому він правильний?


Lera_Valevia

Я не розумію чому в варіантах слів є тільки "a" потрібно ж вставити "the"


MisterUH

Моя Вам порада, не користуйтеся підказками, буде менше помилок.


1027654599

I hear a woman -я чую якусь жінку, без точної вказівки


[заблокований користувач]

    Цю жінку = the woman, not "a woman"


OTP02

    Я набираю 1 відповідь і вона не правильна але the перекладаються як цю.Потім пробую відповідь 3 і вона тоже правильна.Пробую відповідь 2 і вона не правильна і я тепер не можу пройти , будь ласка змініть це!!!


KxvZ3

    Виправте помилку


Ulbolhan

    'ця жінка' = 'the woman', але не 'a woman'. Їдеться про конкретну жінку.


Volodymyr507891

    Станом на 04/11/17 проблема існує


Vira342455

    I hear the woman


olana495422

    Цей варіант не правильний .


Mykola889104

    Виправте помилку!


Found_Myself

    This також підходить

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
    Розпочати