1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чорний кінь виграв."

"Чорний кінь виграв."

Переклад:The black horse won.

May 24, 2015

4 коментарі


lZDT

В завданні немає "цей чорний кінь" Чому the обов'язково?


Fb8U1

Мова не про якогось чорного коня, а про того, що виграв. А переможець - єдиний. Саме тому я поставив означений артикль.


Romantic411856

Не згідний! Якраз мова йде про якогось чорного коня який виграв! Їх могло бути декілька чорних коней, один з яких виграв, але який з них, не знаємо! В попередньому завданні, було навпаки: "She finished a letter" хоча вона і ми прекрасно розуміємо про який лист йде мова і, відповідно, має застосовуватися артикль "the"! Тож Ваші пояснення це лише Ваші припущення і побажання не можуть сприйматися для розуміння! А в Duolingo понад 30 відсотків "bug-ів" та неточностей!


Dmy_S

Так. Варіанту з неозначеним артиклем явно бракує.
- Хто виграв?
- Якийсь чорний кінь. Я взагалі не знаю, що він робив у тирі та як спромігся перемогти. Тримати ратицями рушницю досить незручно.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.