1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The women drink water."

"The women drink water."

Переклад:Ці жінки п'ють воду.

May 24, 2015

15 коментарів


Vasyl494756

ЖІНКИ п'ють воду тому що, там написано womEn- жінки, а не woman- жінка (в англ.мові іменник -жінка- утворює множину не за допомогою закінчення -s (-es) а за допомогою зміни голосної -A на -E


sonechco

Чому жінки п'ють, якщо написано women


Vladyslav767278

Woman - жінка, однина; Women - жінки, множина; Man - чоловік, однина; Men - чоловіки; Child - дитина; Children - діти; Foot - нога; Feet - ноги.


NastiaKharchenko

womEn - жінкИ womAn - жінкА


DonLionAS

І як мені по голосу визначити "жінки" чи жінка"? Чи може коли однина то в реченні ше шось зміниться, не тільки літера в слові" woma(e)n"?


Rk0C3

WomAn однина WomEn множина


SwiatoslawPolska

По голосу важко але як відрізнити тоді? Drinks i eats в однині а drink i eat в множині


wbFP2

These women drink water. /я так думаю що саме так правильно/


Olghetta96

Не розумію чого тут "the" означає цей, ця, ці)))


3eHw12

Артикль the вживається, коли ми говоримо про щось, про що ми вже згадували в цьому контексті, або якщо співбесідник у курсі, про який саме предмет іде мова. В таких ситуаціях можливий переклад the як цей/ця.


Marina80400

Про наголос та голосні все зрозуміло , а от як це почути...? Питання?


3eHw12

Артикль the вживається, коли ми говоримо про щось, про що ми вже згадували в цьому контексті, або якщо співбесідник у курсі, про який саме предмет іде мова. В таких ситуаціях можливий переклад the як цей/ця.


3eHw12

Артикль the вживається, коли ми говоримо про щось, про що ми вже згадували в цьому контексті, або якщо співбесідник у курсі, про який саме предмет іде мова.


3eHw12

Артикль the вживається, коли ми говоримо про щось, про що ми вже згадували в цьому контексті, або якщо співбесідник у курсі, про який саме предмет іде мова. В таких ситуаціях можливий переклад the як цей/ця.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.