Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The women drink water."

Переклад:Ці жінки п'ють воду.

3 роки тому

26 коментарів


sonechco

Чому жінки п'ють, якщо написано women

2 роки тому

Vasyl494756

ЖІНКИ п'ють воду тому що, там написано womEn- жінки, а не woman- жінка (в англ.мові іменник -жінка- утворює множину не за допомогою закінчення -s (-es) а за допомогою зміни голосної -A на -E

2 роки тому

r8eG2

Дякую!

11 місяців тому

NastiaKharchenko

womEn - жінкИ womAn - жінкА

2 роки тому

MargaretSv1

Чи перед множиною артикль the не ставиться?

3 роки тому

wbFP2

These women drink water. /я так думаю що саме так правильно/

1 рік тому

Tasia915939

Це перекладається як Це жінки п'ють воду. These це ЦЕ для множини ао

1 рік тому

kira947413

Там де вибирати написано це,я нажала і сказали що не правильно а має бути ці......

1 рік тому

ZS1p2

???

1 рік тому

kXCG4

дибіли спереді The

1 рік тому

Oddisey

Там не в множині ж написано

1 рік тому

DianaBeauty

В множині!!!

1 рік тому

pety291155

Гггг

5 місяців тому

Alex190326

І як мені по голосу визначити "жінки" чи жінка"? Чи може коли однина то в реченні ше шось зміниться, не тільки літера в слові" woma(e)n"?

2 місяці тому

Olga998418

Не розумію чого тут "the" означає цей, ця, ці)))

1 місяць тому

olesyalevchun
  1. жінка та чоловік вийняток міняють "а" та "е"
  2. можете додати п*ють звичайного * додайте!
3 роки тому

13.09.03

Ці жінки п'ють воду. Це не правильно. Я написала так же само. Немає в мене апострофа. Що робити?

2 роки тому

Ri41

???

2 роки тому

taneniatko

п" ють це не помилка. якщо апостроф не набирається чому вибило помилку?. якщо правельний переклад

2 роки тому

olchyk98

Woman - множина??? Мало бути womans...Woman - третя особа однини... тоді має бути the womens drink water або the woman drinks water...

2 роки тому

DianaBeauty

Woman-жінкА, women-жінкИ, це можна сказати вийняток, разом зі словом man і men. Womans неправильно. А якщо було б The woman drinks water, то перекладалося як "Ця жінка п'є воду". А тут жінкИ.

1 рік тому

1qJu

Не зволікай ....

2 роки тому

Daryna519901

Це помилка,вони просто не додивилися де однина де множина

2 роки тому

Pavlo249142

Це неправильно.

2 роки тому

myprogres1

Підари!

2 роки тому

1qJu

А це вже грубо та некультурно

2 роки тому