1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The women drink water."

"The women drink water."

Переклад:Ці жінки п'ють воду.

May 24, 2015

35 коментарів


Vasyl494756

ЖІНКИ п'ють воду тому що, там написано womEn- жінки, а не woman- жінка (в англ.мові іменник -жінка- утворює множину не за допомогою закінчення -s (-es) а за допомогою зміни голосної -A на -E


sonechco

Чому жінки п'ють, якщо написано women


Vladyslav767278

Woman - жінка, однина; Women - жінки, множина; Man - чоловік, однина; Men - чоловіки; Child - дитина; Children - діти; Foot - нога; Feet - ноги.


NastiaKharchenko

womEn - жінкИ womAn - жінкА


MargaretSv1

Чи перед множиною артикль the не ставиться?


wbFP2

These women drink water. /я так думаю що саме так правильно/


Tasia915939

Це перекладається як Це жінки п'ють воду. These це ЦЕ для множини ао


kira947413

Там де вибирати написано це,я нажала і сказали що не правильно а має бути ці......


kXCG4

дибіли спереді The


Oddisey

Там не в множині ж написано


DianaBeauty

В множині!!!


DonLionAS

І як мені по голосу визначити "жінки" чи жінка"? Чи може коли однина то в реченні ше шось зміниться, не тільки літера в слові" woma(e)n"?


Rk0C3

WomAn однина WomEn множина


Olga998418

Не розумію чого тут "the" означає цей, ця, ці)))


bilakoroleva

Взагаліто, не обов'язково the - ці, the - артикль


Ihor727626

Чому жінки, а ге жінка


w1oG8

Я сказала всё правильно но мне не зашетали и сказали что не правильно


olesyalevchun
  1. жінка та чоловік вийняток міняють "а" та "е"
  2. можете додати п*ють звичайного * додайте!

13.09.03

Ці жінки п'ють воду. Це не правильно. Я написала так же само. Немає в мене апострофа. Що робити?


taneniatko

п" ють це не помилка. якщо апостроф не набирається чому вибило помилку?. якщо правельний переклад


olchyk98

Woman - множина??? Мало бути womans...Woman - третя особа однини... тоді має бути the womens drink water або the woman drinks water...


DianaBeauty

Woman-жінкА, women-жінкИ, це можна сказати вийняток, разом зі словом man і men. Womans неправильно. А якщо було б The woman drinks water, то перекладалося як "Ця жінка п'є воду". А тут жінкИ.


1qJu

Не зволікай ....


Daryna519901

Це помилка,вони просто не додивилися де однина де множина


Pavlo249142

Це неправильно.


1qJu

А це вже грубо та некультурно

Learn English in just 5 minutes a day. For free.