Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The women drink water."

Переклад:Ці жінки п'ють воду.

3 роки тому

15 коментарів


sonechco

Чому жінки п'ють, якщо написано women

2 роки тому

Vladyslav767278

Woman - жінка, однина; Women - жінки, множина; Man - чоловік, однина; Men - чоловіки; Child - дитина; Children - діти; Foot - нога; Feet - ноги.

1 місяць тому

Vasyl494756

ЖІНКИ п'ють воду тому що, там написано womEn- жінки, а не woman- жінка (в англ.мові іменник -жінка- утворює множину не за допомогою закінчення -s (-es) а за допомогою зміни голосної -A на -E

2 роки тому

r8eG2

Дякую!

1 рік тому

NastiaKharchenko

womEn - жінкИ womAn - жінкА

2 роки тому

MargaretSv1

Чи перед множиною артикль the не ставиться?

3 роки тому

wbFP2

These women drink water. /я так думаю що саме так правильно/

1 рік тому

kira947413

Там де вибирати написано це,я нажала і сказали що не правильно а має бути ці......

1 рік тому

ZS1p2

???

1 рік тому

kXCG4

дибіли спереді The

1 рік тому

Oddisey

Там не в множині ж написано

1 рік тому

DianaBeauty

В множині!!!

1 рік тому

pety291155

Гггг

7 місяців тому

Alex190326

І як мені по голосу визначити "жінки" чи жінка"? Чи може коли однина то в реченні ше шось зміниться, не тільки літера в слові" woma(e)n"?

4 місяці тому

Olga998418

Не розумію чого тут "the" означає цей, ця, ці)))

2 місяці тому