Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Acil durumda polisi ara."

Çeviri:In case of an emergency, call the police.

3 yıl önce

4 Yorum


Hisar34
Hisar34

"in case of an emergency" yerine soruda "Acil BİR durumda...." denilmediği için "in the case of emergency" dedim ama kabul etmedi. Bu bir kalıp kullanımı olduğu için mi, yoksa benim cevabımın farklı bir anlam sapması olduğu için mi yanlış oldu?

3 yıl önce

lrunol

bunlar sürekli böyle konuşuyor yani bu kalıplar ezberlenmez ya mantıgını kavramak lazım bence sürekli tamlama kurarak konusuyorlar kapının kolu gibi ama onlarınki tabi bütün cümleleri böyle :D acilin durumu ...

2 yıl önce

buketsevcan

"In case of an emergency" dediğiniz gibi bir kalıp.

3 yıl önce

AydinManav
AydinManav

' In an emergency call the police. 'Kabul edilmiştir.

1 ay önce