1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Пожежа в кухні."

"Пожежа в кухні."

Переклад:Fire is in the kitchen.

May 24, 2015

5 коментарів


shkrjab

А-а, що забула "пожежа в кухні" в розділі ПРИРОДА?????


lyova88

А просто fire in ketchen неправильно? Пригадується з Counter-Strike фраза: "fire in hole!"


shkrjab

Ні там було "fire in a hole" i нумо, нумо...


LarysaDeshko

чому реченні "Fire is in the kitchen" вимагають дієслово "is", а у випадку "One star in the sky" дієслова "is" не треба?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.