"Finally it is June."

Μετάφραση:Επιτέλους είναι Ιούνιος.

May 25, 2015

9 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

wchargin

Why doesn't τελικά work here?

May 25, 2015

ssurprize

Τελικά has the "in the end" connotation of finally. I think here we need the "at last" meaning of finally. ?

May 25, 2015

wchargin

Oh, I see—thanks!

May 25, 2015

Anastazio1

Επιτελους ειναι Ιούνης. Λαθος ...?

December 1, 2015

panagiotis483262

Τελικά είναι τον Ιούνιο. Είναι λάθος;

September 7, 2016

D_..
Mod

    Δυστυχώς ναι, "Τελικά είναι τον Ιούνιο." σημαίνει ότι κάτι κανονίστηκε (τελικά, μετά από καιρό και διαβουλεύσεις δηλαδή) να γίνει τον Ιούνιο. Το νοήμα της αγγλικής πρότασης είναι ότι έχουμε Ιούνιο και τον περιμέναμε με ανυπομονησία!

    September 7, 2016

MiltiadisA1

    The words Τελικως And τελικα are the same in new Greek. I am sorry because Duolingo don't knows it.

    February 22, 2018

D_..
    Mod

      Όταν έχετε να προτείνετε μία σωστή εναλλακτική απάντηση η οποία δεν έχει γίνει δεκτή, στείλτε αναφορά (υπάρχει ειδικό κουμπάκι). Γράψτε στην αναφορά ότι η απάντηση θα έπρεπε να έχει γίνει δεκτή και ακριβώς ποια είναι η απάντηση που απορρίφθηκε. Έτσι οι συνετλεστές των μαθημάτων θα έχουν αρχείο ώστε να ανανεώσουν τη βάση των απαντήσεων. Τα σχόλια στις συζητήσεις δεν αποτελούν αρχείο για τη βελτίωση των μαθημάτων αλλά, απλώς, συζήτηση της γλώσσας και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα τα δουν οι συντελεστές.

      February 22, 2018

ChrisStam2

      Το "Εν τέλει" δεν θα μπορούσε να βρίσκεται στις πιθανές απαντήσεις; Είναι μια φράση που χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα..

      January 9, 2019
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.