"Finally it is June."

Μετάφραση:Επιτέλους είναι Ιούνιος.

πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


wchargin
wchargin

Why doesn't τελικά work here?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Τελικά has the "in the end" connotation of finally. I think here we need the "at last" meaning of finally. ?

πριν από 3 χρόνια

wchargin
wchargin

Oh, I see—thanks!

πριν από 3 χρόνια

Anastazio1

Επιτελους ειναι Ιούνης. Λαθος ...?

πριν από 2 χρόνια

panagiotis483262

Τελικά είναι τον Ιούνιο. Είναι λάθος;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Δυστυχώς ναι, "Τελικά είναι τον Ιούνιο." σημαίνει ότι κάτι κανονίστηκε (τελικά, μετά από καιρό και διαβουλεύσεις δηλαδή) να γίνει τον Ιούνιο. Το νοήμα της αγγλικής πρότασης είναι ότι έχουμε Ιούνιο και τον περιμέναμε με ανυπομονησία!

πριν από 2 χρόνια

MiltiadisA1

The words Τελικως And τελικα are the same in new Greek. I am sorry because Duolingo don't knows it.

πριν από 8 μήνες

D_..
D_..
Mod

Όταν έχετε να προτείνετε μία σωστή εναλλακτική απάντηση η οποία δεν έχει γίνει δεκτή, στείλτε αναφορά (υπάρχει ειδικό κουμπάκι). Γράψτε στην αναφορά ότι η απάντηση θα έπρεπε να έχει γίνει δεκτή και ακριβώς ποια είναι η απάντηση που απορρίφθηκε. Έτσι οι συνετλεστές των μαθημάτων θα έχουν αρχείο ώστε να ανανεώσουν τη βάση των απαντήσεων. Τα σχόλια στις συζητήσεις δεν αποτελούν αρχείο για τη βελτίωση των μαθημάτων αλλά, απλώς, συζήτηση της γλώσσας και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα τα δουν οι συντελεστές.

πριν από 8 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.