1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She drinks water."

"She drinks water."

Переклад:Вона п'є воду.

May 25, 2015

12 коментарів


Eeonegu

Я так і не зрозуміла чому drinks


OlegBugare

she, he, it, пишеться з -s.


Ediopol

Коли підмет третя особа однини теперішнього часу до присудка дописуємо закінчення "s".


[заблокований користувач]

    При утворенні Present Simple(теперішній простий час) з займенниками 3 особи однини he, she, it до дієслова потрібно додавати закінчення -s. Детальніше на сайті: http://easy-english.com.ua/present-simple/


G4Jm9

    третя особа однини завжди має інше закінчення. зазвичай це закінчення -s або -es. I do She does

    I drink She drinks

    I sleep She sleeps

    I watch TV She watches TV


VandaRoma

    Коли пишу drinks, Каже що правильно drink.. А коли пишу drink то пише що правильно drinks...


Dianoya

    А подумати самому? Якщо "вона", то точно drinks.


FGri8S3n

    Після He She It (Who), а також після іменника у однині до дієслова у теперішньому часі додається S


fJ6L14

    Навіщо там крапки??????????

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.