"She will fall down."

Fordítás:Le fog esni.

May 25, 2015

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


n.k.zsuzsa

She will fall down. = El fog esni.
She will fall off (something). = Le fog esni (valamiről).


Kergabi

Az miért nem jó, hogy: Lefelé fog esni


TarnaiMiklos

lefelé= downward


Kergabi

Köszi :) Csak azért gondoltam, hogy jó, mert a szó jelentésénél szerepelt a "lefelé" is.


KrisztinBo4

És az miért nem okés, hogy le fog zuhanni?


Emke730768

Beszédben jó lenne, erre nem gondoltak a fejlesztők


Gbor252393

le fog hullani :(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.