1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She will fall down."

"She will fall down."

Fordítás:Le fog esni.

May 25, 2015

6 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Kergabi

Az miért nem jó, hogy: Lefelé fog esni

May 25, 2015

Tarnai

lefelé= downward


Kergabi

Köszi :) Csak azért gondoltam, hogy jó, mert a szó jelentésénél szerepelt a "lefelé" is.


KrisztinBo4

És az miért nem okés, hogy le fog zuhanni?


Emke730768

Beszédben jó lenne, erre nem gondoltak a fejlesztők


Gbor252393

le fog hullani :(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.