1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He gives you an answer."

"He gives you an answer."

Переклад:Він дає вам відповідь.

May 25, 2015

8 коментарів


MjkPpo

"Він надає тобі відповідь" - невірно. Це помилка. Дають - матеріальні предмети. Надають: відподі, запити, інформацію і т.п.


Partoshka9

Він відповідає на твоє запитання.


O.Yevhen

Нe answers your а question. - Ваш варіант як синонім ;) має місце на життя, но дослівний переклад завдання зовсім інший мав би бути. В даному курсі краще дотримуватись ближче до змісту.


MisterUH

Your question, без А


O.Yevhen

дякую :)... з артиклями проблемно у мене


MisterUH

MY, YOUR, HIS, HER, ITS, OUR, THEIR, NO, ANY, THIS, THAT, EVERY, EACH, SOME, SUCH A, SUCH, THESE, THOSE, AN, A, THE -- це 21 слово, які неможна використовувати разом, та й якими можна замінити артиклі. Почитайте Драгункіна. Він про артиклі та "определители" розповідає найпростіше.


O.Yevhen

Дякую!

читав його :)... перший урок у нього про це й розповідає.... но жуть :( як не люблю зубрити


Exim441

Він надає тобі відповідь

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати