1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я не заплатив вам сьогодні?"

"Я не заплатив вам сьогодні?"

Переклад:I have not paid you today?

May 26, 2015

20 коментарів


Svyatoslav-ua

I have not paid you today - виглядає абсолютно як ствердження, наскільки мені відомо, в даному випадку have повинно виноситися попереду. Чи я помиляюсь?


mizail

Приєднуюсь до зауваження Svyatoslav-ua. А також додаю своє питання. Чи можна сказати так: "Did i pay you today?"


Svyatoslav-ua

"Did i pay you today" - "Я заплатив вам сьогодні?" А "Я НЕ заплатив вам сьогодні?" - перекладається як "Did i not pay you today". Тобто варіант з "Have" та варіант з "Did" є вірні, але оскільки ми вивчаємо розділ Present Perfect, відповідно використовуємо "Have":)


rublin

Але якщо це завдання ми отримуємо натискаючи "Практикувати", як знати що це саме Present Perfect?


MariyaHori

у Present Perfect важливий наслідок дії, результат. У Simple просто факт. Він запитує, заплатив чи ні сьогодні, тобто наголошує на результаті дії.


Fb8U1

Згоден, що Present Perfect, бо йдеться про час, що ще триває (сьогодні). Та порядок слів повинен відповідати питальному реченню. Have not I paid you today?


zMHe2

А може так: Have i not paid you today?


Fb8U1

4 роки тому я помилився, написавши Have not I paid... Тепер я вже знаю, що в сучасній розмовній мові таке допустимо, але граматично правильно ставити not після підмета: Have I not paid...

http://dictionary.cambridge.org/ru/грамматика/британская-грамматика/questions-and-negative-sentences/not.

Not and n’t in questions (Did you not …? Wasn’t she …?)

We use not or n’t to form negative questions:

Why haven’t you eaten anything?

Couldn’t he pay someone to help him with the garden?

Wasn’t it Cath’s party last night?

Weren’t you listening?

When there is no modal verb or auxiliary verb or be, we use auxiliary verb do + n’t or do + not (don’t, do not, doesn’t, does not, didn’t, did not):

Why didn’t you go?

Don’t those two go to school together?

Questions with not instead of n’t sound more formal or give more emphasis. We put not after the subject.

Запитання з not замість n't звучить більш формально чи дає більший наголос. Ми ставимо not після підмета.

Compare

More formal/emphatic. Why did she not phone and tell us?

Everyday situations Why didn’t she phone and tell us?

More formal/emphatic. Does Ellen not like you very much?

Everyday situations Doesn’t Ellen like you very much?


BlackAgronomist

I feel your pain bro. У Duolingo відсутнє відображення, що саме ти проходиш/який урок при тренуванні, і тому не зрозуміло, які саме правила необхідно застосовувати. Це великий недолік системи, бо із-за цього багато плутанини при навчанні, не можливо зосередитись. Інші не зрозуміли твоє питання, але їх коментарі корисні ;)


fxh39

Колись чув від викладача, не від носія, тому не впевнений на 100 %, що у вжиток вже ввійшло запитання у формі твердження, але із запитальною інтонацією. Так само як це відбувається в українській мові.


Fb8U1

Так, це правильно. Зараз вживаються питальні речення із прямим порядком слів. Вони називаються інтонаційно-питальними. В усному мовленні виділяються інтонацією, а письмово - знаком запитання.


Wolf_Devil

Не прицмає як правильно - have not i paid you today


Dmy_S

Уже писав якось в іншій темі: по приколу іноді намагався тут викладати запитальні речення прямим порядком. Вкладав усю можливу запитальну інтонацію. Наприкінці ставив купу знаків запитання. Та все марно ( Дуа жодного разу не зарахувала мою правильну та відповідну сучасним віянням відповідь (( Напевно, вона не в курсі, що та біда вже давно увійшла в ширвжиток, і "всі так кажуть". Але тоді чому тут?


Andreinlion

Ну то нащо я вчу питання))добре що вони до цього дійшли


Alex965127

В мене показує що містить одрук. I have n't paid you today . N't вибрав із запропонованого варіанту


Fb8U1

Думаю, що одруком визнано пробіл, якого не повинно бути. Haven't пишеться одним словом.


SeaOlena

Така сама помилка: "Ви поставили зайвий пробіл." Але ж це не я його ставлю!!! Це ж надані такі варіанти слів! Є тільки "n't", а "not" немає! Треба у повідомленні про помилку писати: "Ми поставили зайвий пробіл" або "Ми запропонували неправильні варіанти"! Модератори, замініть "n't" на "not" або "have" і "n't" на "haven't"!


olena524183

У вас запропоновано таке слово


Vital153055

До чого тут have я так і не зрозумів...


Dmy_S

Можливо, тому що "I have not paid you today" - помилкова конструкція? )
Взагалі-то це - Perfect. Якщо прибрати not - це стає досить очевидним.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.