1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is not at my level."

"He is not at my level."

Çeviri:O benim seviyemde değil.

May 26, 2015

13 Yorum


thsngny

O benim seviyem değil dedik bir -de eki yüzünden yanlış yaptık :)


BraTrk

He is not worth it demek "buna değmez" anlamında


harekatci

At niye kullanilmak zorunda burda


esinpein0

<at> <seviyemde>kelimesinin <de> sini oluşturuyor


auditorlevent

Level. miş fakat lover gibi söylüyor. Programın yöneticileri ilgilenmelidir.level aslında liivıl. diye söylenmez mi? Lavığ diye konuşuyor


ElifNur165135

Birebir aynı cevabı yazmış olmama rağmen kabul etmedi. Lütfen sebepsiz yere hata veren uygulamanızı bir gözden geçirin.


Fatih142

Bazen internet yavaş olduğunda bu şekilde hata verebiliyor.


Eflatunbuhar

Türk kızları instagram’da paylaşır işte!


uurnut

O benim dengim değil dedim kabul etmedi.


Velikaraki

He is not : O değil My level : Benim seviyem. at : de, da. He is not at my level. O benim seviyemde değil.


_Ugur

"o benim dengim değil" bunu kabul etmeli


HakanSait

Mesela "Duolingo'da veya pc oyununda benimle aynı aşamada değil" gibi sanırım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.