1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Δεν έχουμε μάθημα σήμερα."

"Δεν έχουμε μάθημα σήμερα."

Μετάφραση:We do not have class today.

May 26, 2015

13 σχόλια


Theofa

"We do not have course today";; Το έβγαλε λάθος. Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί είναι σωστό το ''class'' και όχι το " lesson" και το ''course" αφού έχουν την ίδια έννοια;; ευχαριστώ!!!


D_..

Σχόλια στην αντίστροφη μετάφραση

Με το course χρειάζεται κάποιο άρθρο "we do not have a course today" αλλά λόγω της ιδιαίτερης σημασίας του εδώ το σωστό μάλλον θα ήταν "we do not have any courses today". Για το lesson, πάλι θα ήθελε άρθρο στον ενικό αλλά το νόημα της συγκεκριμένης πρότασης αποδίδεται καλύτερα "we do not have (any) lessons today".


Theofa

Ευχαριστώ με βοήθησες αρκετά!


wchargin

Would it be reasonable to say that μάθημα is the event (class session) and τάξη is the group of people (classmates)?


ssurprize

Yes, it makes sense. Μάθημα is the event, and τάξη can mean a few things, relating to teaching:
grade: Τι τάξη πας; or Τι τάξη είσαι; What grade are you in? I'm in fifth grade. Πάω/Είμαι πέμπτη τάξη.
The group of classmates: Πόσα παιδιά είναι στην τάξη σου; How many kids are in your class?
Also the classroom: Στο διάλειμμα θα μείνω στην τάξη. At recess I will stay in the classroom.

Τάξη also means class, as in urban/social class: αστική/κοινωνική τάξη. etc.
And it can mean "order". He puts everything in order. Τα βάζει όλα σε τάξη.
Law and Order. Νόμος και Τάξη.


wchargin

Very useful—thanks!


Makhs4

Για ποιον λόγο πρέπει να βάλουμε το don't και όχι το have not


konkanta

We do not have courses today πιστεύω πως είναι και αυτό σωστό


Manos744136

Γιατί το don't το βγάζει λάθος?


Paraskevi784832

Γιατί βγάζει λάθος το lesson ?


panikoskap

Ποιά η διαφορά μεταξύ .Εμείς δεν έχουμε μάθημα σήμερα -και του (Εγώ δέν έχω μάθημα )εξηγείστε το παρακαλώ .εξηγείστε την διαφορά του class και του course . H απάντησή μου πρέπει να γινει δεκτή


panikoskap

Προηγουμένως, στο (i do not have a course )μου το βάλετε σωστό.


panikoskap

Προηγουμένως, στο (i do not have a course )μου το βάλετε σωστό.Τώρα στο (we do not have course today ) μου το κάνετε λάθος. Εξηγείστε το γιατί .

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.