"Δεν έχουμε μάθημα σήμερα."

Μετάφραση:We do not have class today.

May 26, 2015

9 σχόλια


wchargin

Would it be reasonable to say that μάθημα is the event (class session) and τάξη is the group of people (classmates)?

May 26, 2015

ssurprize

Yes, it makes sense. Μάθημα is the event, and τάξη can mean a few things, relating to teaching:
grade: Τι τάξη πας; or Τι τάξη είσαι; What grade are you in? I'm in fifth grade. Πάω/Είμαι πέμπτη τάξη.
The group of classmates: Πόσα παιδιά είναι στην τάξη σου; How many kids are in your class?
Also the classroom: Στο διάλειμμα θα μείνω στην τάξη. At recess I will stay in the classroom.

Τάξη also means class, as in urban/social class: αστική/κοινωνική τάξη. etc.
And it can mean "order". He puts everything in order. Τα βάζει όλα σε τάξη.
Law and Order. Νόμος και Τάξη.

May 29, 2015

wchargin

Very useful—thanks!

May 29, 2015

Theofa

"We do not have course today";; Το έβγαλε λάθος. Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί είναι σωστό το ''class'' και όχι το " lesson" και το ''course" αφού έχουν την ίδια έννοια;; ευχαριστώ!!!

March 9, 2016

D_..
Mod

    Σχόλια στην αντίστροφη μετάφραση

    Με το course χρειάζεται κάποιο άρθρο "we do not have a course today" αλλά λόγω της ιδιαίτερης σημασίας του εδώ το σωστό μάλλον θα ήταν "we do not have any courses today". Για το lesson, πάλι θα ήθελε άρθρο στον ενικό αλλά το νόημα της συγκεκριμένης πρότασης αποδίδεται καλύτερα "we do not have (any) lessons today".

    March 10, 2016

Theofa

    Ευχαριστώ με βοήθησες αρκετά!

    March 10, 2016

Makhs4

    Για ποιον λόγο πρέπει να βάλουμε το don't και όχι το have not

    July 26, 2018

konkanta

    We do not have courses today πιστεύω πως είναι και αυτό σωστό

    October 3, 2018

hariji1

    γιατί όχι....We have not

    October 24, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.