Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Δεν έχουμε μάθημα σήμερα."

Μετάφραση:We do not have class today.

0
πριν από 3 χρόνια

7 σχόλια


wchargin
wchargin

Would it be reasonable to say that μάθημα is the event (class session) and τάξη is the group of people (classmates)?

2
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Yes, it makes sense. Μάθημα is the event, and τάξη can mean a few things, relating to teaching:
grade: Τι τάξη πας; or Τι τάξη είσαι; What grade are you in? I'm in fifth grade. Πάω/Είμαι πέμπτη τάξη.
The group of classmates: Πόσα παιδιά είναι στην τάξη σου; How many kids are in your class?
Also the classroom: Στο διάλειμμα θα μείνω στην τάξη. At recess I will stay in the classroom.

Τάξη also means class, as in urban/social class: αστική/κοινωνική τάξη. etc.
And it can mean "order". He puts everything in order. Τα βάζει όλα σε τάξη.
Law and Order. Νόμος και Τάξη.

3
Απάντηση1πριν από 3 χρόνια

wchargin
wchargin

Very useful—thanks!

1
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

Theofa
Theofa

"We do not have course today";; Το έβγαλε λάθος. Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί είναι σωστό το ''class'' και όχι το " lesson" και το ''course" αφού έχουν την ίδια έννοια;; ευχαριστώ!!!

2
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Σχόλια στην αντίστροφη μετάφραση

Με το course χρειάζεται κάποιο άρθρο "we do not have a course today" αλλά λόγω της ιδιαίτερης σημασίας του εδώ το σωστό μάλλον θα ήταν "we do not have any courses today". Για το lesson, πάλι θα ήθελε άρθρο στον ενικό αλλά το νόημα της συγκεκριμένης πρότασης αποδίδεται καλύτερα "we do not have (any) lessons today".

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Theofa
Theofa

Ευχαριστώ με βοήθησες αρκετά!

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Makhs4
Makhs4

Για ποιον λόγο πρέπει να βάλουμε το don't και όχι το have not

0
Απάντησηπριν από 2 εβδομάδες