Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Цей собака один."

Переклад:The dog is alone.

0
3 роки тому

10 коментарів


Xalava

Чи підійде "The dog is one" ?

2
Відповісти3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

one позначає просто кількість. Можна сказати, наприклад, one dog (один собака). Коли ж йдеться про те, що хтось не має компанії, то слід вживати слово "alone"

Також можна сказати "The dog is the one", це означатиме, що цей собака - саме той єдиний. "The dog is one" - неправильне речення

11
Відповісти23 роки тому

viktoria23.111

дякую, за відповідь

0
Відповісти2 роки тому

Iryna819709

на українській мові фраза "цей собака один" означає саме кількість собак, там не сказано, що собака самотній або одинокий

0
Відповісти3 місяці тому

vkrenta

Alone перекладається як одинокий, а не один

1
Відповісти4 місяці тому

Stan976113
Stan976113

Що таке "Цей собака один"? "The dog is alone" перекладається як "Собака одна"

0
Відповісти1 рік тому

good_wintering

собака - він

2
Відповісти1 рік тому

Sterling_Rex

Я написав This dog is single , то чому не правильно ? alone- дослівний переклад - наодинці, тобно яйщо перекласти всю фразу то буде так -The dog is alone.-Цей собака самотній. Але не один. Бо як я маю зрозуміти логіку фрази" собака один ?" Бо правильна фраза українською мовою буде "Один собака". Два собаки,Три собаки, але не Собака два чи собака три??!!

0
Відповісти8 місяців тому

K0J9

Чому собака вимовляється не "дог" а діоджі

0
Відповісти8 місяців тому

Iryna819709

Непраильна фраза на українській мові, мало б бути "собака сам" або "собака самотній" бо така як воа дана "цей собака один" буквально значить кількість.

0
Відповісти3 місяці тому