1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей собака один."

"Цей собака один."

Переклад:The dog is alone.

May 26, 2015

12 коментарів


Xalava

Чи підійде "The dog is one" ?


Vinnfred

one позначає просто кількість. Можна сказати, наприклад, one dog (один собака). Коли ж йдеться про те, що хтось не має компанії, то слід вживати слово "alone"

Також можна сказати "The dog is the one", це означатиме, що цей собака - саме той єдиний. "The dog is one" - неправильне речення


Iryna819709

на українській мові фраза "цей собака один" означає саме кількість собак, там не сказано, що собака самотній або одинокий


viktoria23.111

дякую, за відповідь


vkrenta

Alone перекладається як одинокий, а не один


Ulyana939194

Тут варто було б українською написати "Ця собака самотня/одинока". Тоді б відпали суперечки про вживання one та alone.


Stan976113

Що таке "Цей собака один"? "The dog is alone" перекладається як "Собака одна"


good_wintering

собака - він


Sterling_Rex

Я написав This dog is single , то чому не правильно ? alone- дослівний переклад - наодинці, тобно яйщо перекласти всю фразу то буде так -The dog is alone.-Цей собака самотній. Але не один. Бо як я маю зрозуміти логіку фрази" собака один ?" Бо правильна фраза українською мовою буде "Один собака". Два собаки,Три собаки, але не Собака два чи собака три??!!


K0J9

Чому собака вимовляється не "дог" а діоджі


Iryna819709

Непраильна фраза на українській мові, мало б бути "собака сам" або "собака самотній" бо така як воа дана "цей собака один" буквально значить кількість.


Lesia247241

The dog is along !!! Чому не приймають мою відповідь???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.