Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"They include the dates."

Překlad:Obsahují data.

před 3 roky

8 komentářů


FifaNovak

Oni obsahují data? co to je za hloupost?

před 2 roky

Pajka1997

include je zahrnovat ne ? ale i oni zahrnuji data je blbost

před 2 roky

honzik1357

Ja jsem napsal Oni obsahují ty data. Co je špatně na ty data

před 2 roky

Michaela50

Proč nabízíte překlad slovesa termínem, který je zhodnocen jako špatně?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože slovní nápovědy jsou povětšinou generovány automaticky. To, že se něco ukáže v nápovědě, znamená jenom to, že se to občas dá tak přeložit, ale ne vždy. "List" může být jednou list papíru "sheet" a podruhé list stromu "leaf," jenže chudák hloupý počítač to má uložené dohromady. Pak už se holt předpokládá uživatelova schopnost nenapsat "a leaf of paper" jakožto překlad k "list papíru."

A vůbec, doporučuju vám přečíst si https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 3 roky

TeryPoky
TeryPoky

Proč nemuže být Oni obsahují datumy? Vím že to nedává smysl ale...

před 2 roky

Doma983175

Šlo by i oni zařazují data?

před 2 roky

Filip.I

Setkávám se spíše, že něco CONTAINS data.

před 2 roky