"Policie má tvůj záznam."

Překlad:The police have your record.

May 27, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JanRejlek1

Proč je tu u police have a ne has?


MarquiseDeBat

Policie už se tu párkrát řešila, viz. tu https://www.duolingo.com/comment/8173458 a https://www.duolingo.com/comment/8467523 je hezky vysvětleno, že police je vždy množné.


JanRejlek1

Ok, díky za informaci :-)


zsery1

Proč The, když Police má množné číslo?


FeitaJin

Protože "policie (cs)" je vždy s určitým členem, tedy "the police (en)" a v angličtině množné číslo. To není problém, protože množné číslo může mít určitý člen, nemůže mít neurčitý, protože a/an = jedna.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.