Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Чоловік і яблуко"

Переклад:A man and an apple

3 роки тому

10 коментарів


nkovalchuk1

Голосовий ввід вообще тупий

3 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо у Вас повільний інтернет, то може не вистачати його швидкості для передачі звуку. Розмови у Вайбері, або у Скайпі проходять нормально, звук не рветься? Якщо я працюю із повільним інтернетом, то тисну Зараз не можу розмовляти.

3 місяці тому

H7jW

То мне писало что правильно a man and an apple то теперь пишет что правильно man and apple

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Просто тут дозволяється іноді опускати артиклі. Адже це лише набори слів, а не справжні речення

3 роки тому

Riven_Steel

я умираю у меня наабарот

1 рік тому

F5pm7

А чому "an" ? Що це "an" означає?

8 місяців тому

Nordry
Nordry

"A" i "an" це один і той самий неозначений артикль: перед словами, що починаються на приголосний звук він набуває вигляду "а", пред словами на голосний звук (не букву) - "an".

5 місяців тому

nkovalchuk1

голосовий ввід задрав

3 місяці тому

Za1a2

Я написала правильно а мені ні ні це неправильно і вибивають те саме що пишуть

2 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо неякісний інтернет, то довго встановлюється зв'язок із сайтом duolingo. Із-за цього Ваша відповідь може не передатись для перевірки у відведений на це час. Програма це може сприймати як помилку. У мене бувають і такі випадки, і навіть не зараховується цілий урок, якщо складно зв'язатись із сайтом. Це вже проблема інтернету, а не Дуолінго.

2 місяці тому