1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чоловік і яблуко"

"Чоловік і яблуко"

Переклад:A man and an apple

May 27, 2015

19 коментарів


nkovalchuk1

Голосовий ввід вообще тупий


Fb8U1

Якщо у Вас повільний інтернет, то може не вистачати його швидкості для передачі звуку. Розмови у Вайбері, або у Скайпі проходять нормально, звук не рветься? Якщо я працюю із повільним інтернетом, то тисну Зараз не можу розмовляти.


H7jW

То мне писало что правильно a man and an apple то теперь пишет что правильно man and apple


Vinnfred

Просто тут дозволяється іноді опускати артиклі. Адже це лише набори слів, а не справжні речення


Riven_Steel

я умираю у меня наабарот


F5pm7

А чому "an" ? Що це "an" означає?


Nordry

"A" i "an" це один і той самий неозначений артикль: перед словами, що починаються на приголосний звук він набуває вигляду "а", пред словами на голосний звук (не букву) - "an".


nkovalchuk1

голосовий ввід задрав


Za1a2

Я написала правильно а мені ні ні це неправильно і вибивають те саме що пишуть


Fb8U1

Якщо неякісний інтернет, то довго встановлюється зв'язок із сайтом duolingo. Із-за цього Ваша відповідь може не передатись для перевірки у відведений на це час. Програма це може сприймати як помилку. У мене бувають і такі випадки, і навіть не зараховується цілий урок, якщо складно зв'язатись із сайтом. Це вже проблема інтернету, а не Дуолінго.


hCAM15

A man and apple


Taras35

Так як правильно? A man and an apple чи Man and apple ?


TpBU5

Я досі не можу зрозуміти де потрібно поставити артиклі! Поясніть будь ласка!


Fb8U1

Тема артиклів доволі складна, щоб описати всі випадки. Почитайте тут. http://easy-english.com.ua/english-articles/ Там теж не все, але для початку досить.


ngwarai

Isaac Newton


7TUE6

А мене не було ртикля і як я маю його ставити?


SashkoSopotyak

Не розумію вас


DEMYAN-16021987

A few days ago I love you ♥️ I am unable to attend the meeting I

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.