1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чоловік і яблуко"

"Чоловік і яблуко"

Переклад:A man and an apple

May 27, 2015

29 коментарів


Markiyan2015

А чому не " an a apple" а "an apple"


Vinnfred

Ви дійсно вважаєте, що яблуку мало одного артикля і потрібно два? "A" вживається перед приголосним звуком, "an" - перед голосним


H7jW

То мне писало что правильно a man and an apple то теперь пишет что правильно man and apple


Vinnfred

Просто тут дозволяється іноді опускати артиклі. Адже це лише набори слів, а не справжні речення


F5pm7

А чому "an" ? Що це "an" означає?


Kaminari_Okami

"A" i "an" це один і той самий неозначений артикль: перед словами, що починаються на приголосний звук він набуває вигляду "а", пред словами на голосний звук (не букву) - "an".


nkovalchuk1

Голосовий ввід вообще тупий


Fb8U1

Якщо у Вас повільний інтернет, то може не вистачати його швидкості для передачі звуку. Розмови у Вайбері, або у Скайпі проходять нормально, звук не рветься? Якщо я працюю із повільним інтернетом, то тисну Зараз не можу розмовляти.


TpBU5

Я досі не можу зрозуміти де потрібно поставити артиклі! Поясніть будь ласка!


Fb8U1

Тема артиклів доволі складна, щоб описати всі випадки. Почитайте тут. http://easy-english.com.ua/english-articles/ Там теж не все, але для початку досить.


sanya_019

Що означає артикіль "an" aбо "а"?


Fb8U1

Звісно, я можу витратити свій час і написати відповідь. Та буде краще, якщо Ви самостійно розберетесь. Ось посилання на простий сайт, де є основи англійської граматики: http://easy-english.com.ua/english-grammar/

Збережіть це посилання і заходьте туди щоразу, коли є запитання.

Знайдіть розділ Артиклі і почитайте. Там є і пояснення, і приклади.


marialysyk15

Чому неправильна ввдповідь :"The man and an apple"?


Olly_1052

Така відповідь цілком правильна, але, нажаль, цього варіанту ще немає в списку.
В подібних випадках ви можете натиснути кнопку "Повідомити" під завданням. Такі повідомлення потрапляють напряму до розробників курсу та, після аналізу, додаються до бази.


475V1

Таке враження що артикль The та артикль A чимось відрізняються


Olly_1052

Так, вони, дійсно, відрізняються.
Артикль "A" можна використовувати тільки зі злічуваними іменниками в однині. Власне, він і походить від слова one="один". Артикль "а" не перекладається. Артикль The можна використовувати як в однині, так і в моножині, як зі злічуваними, так і з незлічуваними іменниками. Його можна перекладати як "цей, ці ..."


KT5K6

Скажіть будьласка що значить an?


Olly_1052

Він значить те ж саме, що й "a". Тільки перед словом, що починається з голосного звуку "a" перетворюється на "an"


JXdO11

Є в програмі нотатки чи щось подібне? Просто у вигляді інформації а не вправ


Olly_1052

Так, є. Нажаль, теорія, з технічних причин, в Дуолінго показана дуже стисло. Ви можете читати її в окремих навичках при проходженні навчання (не в усіх), або зібрану з навичок в окрему підбірку тут https://duome.eu/tips/uk/en


YPM116

Нащо потрібен артикиль перед "men"?


Fb8U1

Якщо Ви мали на увазі man, то артикль потрібен, означений the, або неозначений a. Неозначений вживається лише перед одниною злічуваних іменників, а слово man - однина і злічуване.

Ви написали men, а це множина від man. Перед множиною неозначений артикль не вживається.

Означений артикль вживається і з одниною, і з множиною.


PotimNapishu

Не розумію, чому в деяких випажках чоловік - mAn , а в інших - mEn


fIgh644297

Чому там apple


oksana282342

чому не можна просто man без a man

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.