1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am behind the kitchen."

"I am behind the kitchen."

Çeviri:Ben mutfağın arkasındayım.

May 27, 2015

6 Yorum


AliTaskoparan

Mutfağın arkası demek için behind OF the kitchen dememiz gerekmez mi?


Selcen_Ozturk

hayır, bu tip ifadeler Türkçede aitlik eki kullanır ama İngilizcede of la kullanılmaz (aynı şekilde altında üstünde vs)


ALA538187

SELCEN HER SEYI BILIYORSUN MAŞALLAH ^^


Medine23812

Ben mutfağın arkasındayım dedim kabul edilmedi.


leman852613

Hadi be kocum mutfak


DUO977832

Mutfağın arkası mı vardı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.