1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I had called you."

"I had called you."

Переклад:Я подзвонив вам.

May 27, 2015

29 коментарів


JosephShta

Я зателефонував тобі (вам)


rodrumt

Я зателефонував тобі (не приймає)


victoria.k19

"Я тобі телефонував" не прийняло


JosephShta

моє "я зателефонував тобі" не пройшло


Xalava

"Я тобі подзвонив." визнало неправильним варіантом.


zatserkovnyir

"Я вам подзвонив" (а не "я подзвонив вам") - теж неправильний варіант.


shkrjab

Це не минулий час


Samornia

Чому не приймає "телефонував"?


ViktorDudn

Я зателефонував тобі


OlegKoshelenko

Досі не приймає "Я зателефонував тобі". "Звонити", це суржик, до якого ми звикли.


spivanka

чомусь "я покликала тебе" не правильно, а "я покликав тебе" правильно. в чому логіка?)


Eva_Loud

я тобі дзвонив і я тобі телефонував - видає помилку


YhE67

я телефонував вам - дзвонять у дзвони це русизм.


AlexBespalov

"Вона керувала" було правильно (She had led). "Я дзвонила" - вже ні (I had called), вимагає "Я подзвонила". Чому так?


Nordry

"I had called" - had означає доконану дію, а переклад "дзвонив/ла" вказує на саму дію, але нічого не каже про те, додзвонився хтось чи ні


AlexBespalov

"Вона керувала" було правильно (She had led).


Nordry

"She had led" українською ми можемо перекласти лише як "вона керувала", ми ж не скажемо "вона докерувала", адже нашою мовою можна лише "докеруватись" - але тоді у речення буде зовсім інший склад і сенс. А от у дієслова "дзвонити" (як і у "телефонувати") існують більш близькі за змістом доконана і недоконана форми, ніж у випадку з "керувати" і "докеруватись". Тобто тут, скоріше, конфлікт виникає через різницю у доконаних і недоконаних формах дієслів у двох мовах. Адже не дарма складність перекладу Past Perfect i Present Perfect українською полягає у тому, що в нашій мові немає таких часів і, відповідно, немає 100% аналогів. Звідси й виплавають час від часу ось такі невідповідності - не в усіх випадках можна використовувати одну й ту ж саму схему перекладу.


AlexBespalov

Дякую за відповідь! Чомусь не можу додати відповідь до неї, тому пишу тут. Цікава думка, що можливо використовувати недоконану форму, якщо немає доконаної альтернативи. Ніколи не думав про це. Я б швидше майстрував щось типу "вона закінчила керувати", чи щось таке :) Тож я узнав щось нове :)


Nordry

Рада, що змогла допомогти :)


AlexBespalov

Коли ми утворюемо доконану форму дієслова в український мові, ми завжди додаємо префікс. Для "керувала" це буде "скерувала", "накерувала", "перекерувала" та ін. Для "телефонувала" це буде "зателефонувала", "перетелефонувала". Можливо, не всі ці слова літературні, але іноді трапляються і є доконаними на 100%. Це завдання не має ніяких пояснень, тому особисто мене більше заплутує, ніж вчить. Я вчу англійську безліч років, а все ніяк не можу зрозуміти коли треба had, а коли не треба.


Nordry

Я ж і пояснила, що справа саме у слові "керувати" - саме воно в українській мові має лише недоконану форму в усіх трьох часах - http://uk.worldwidedictionary.org/%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8. А шляхом додавання префіксів до нього ми отримаємо слова з зовсім іншим семантичним значенням, наприклад:

http://uk.worldwidedictionary.org/%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8 (скерувати).

Щодо "накерувати" чи "перекерувати" той же словник (як і інші он-лайн словники) вказує на відсутність таких слів у нашій мові, хоча в окремих цитатах деяких політиків слово "накерувалась" зутрічається (але ж, як відомо, наші політики ще "ті" словотворці і мовотворці) :). У будь-якому випадку більшість цих слів має негативний відтінок і не передає сенс англійського речення. Тож постає питання, чи є сенс займатися словотворенням саме у рамках дуо чи ні. :)

А тема доконаних і недоконаних форм дієслів при перекладі з перфектних часів англійської мови - це взагалі матеріал для цілої окремої лекції (а, може, навіть і не одної), адже в англійській для вираження минулих подій є аж 4 часи (щоб передавати певні нюанси події), а в українській лише один. В українській мові через безліч форм одного й того ж слова та величезну кількість синонімів одного минулого часу цілком вистачає, американцям та британцям із цим складніше. Тож 100%-во звести доконані і недоконані форми дієслів при перекладі обома мовами просто неможливо. А, враховуючи, що самі носії намагаються уникати вживання складних часів у розмовній мові через їхню "громіздкість", то що вже казати нам? :)


Vb2Z2

в українській мові телефоном-телефонують, подзвонить можна в дзвоник


anatoliyK0

Тим більше, що "зателефонував" це НОРМАТИВНА лексика, а цього ще в Україні не скасовував! Розробникам це треба просто врахувати та внести поправку. А взагалі Duolingo дуже корисна програма для вивчення різних мов.


IreneShape

Я вам подзвонив та я подзвонив вам. Є різниця?


AndriyMiroshnik

я кликав тебе - не зараховує


Styro.-

Чому не підходить фраза - '' Я тобі телефонував'' ?


Vadym_H

А це точно українська версія, а не руснява? Я зателефонував тобі - пише що не вірно.


MRp97

"я покликав вас" не вірно, а "я покликав тебе" вірно, це божевілля


EVwOLdsJ

Я переклав "Я Вам подзвонив" - що неправильно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.