1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "My girl's dog."

"My girl's dog."

Переклад:Собака моєї дівчинки.

May 27, 2015

98 коментарів


RomanV1997

Я вобше спочатку переклав: моя дівчина собака))


Julia_RP1996

я також так переклала...ахаххах


Julia27.07.2005

Я теж так переклала раніш. )))


Oleg260992

Теж вступив у ваш клуб))


d.i.a.n.a1

Якщо ви бачите My girl's dog. То це перекладається моєї дівчини собака або собака моєї дівчини . А це My girl is a dog. То це перекладаєься Моя дівчина собака


parbpi

І я за це.A dog's my girl


PsyS

Якщо не впевнені в почутому, візьміть та прочитайте! Я, наприклад всі слова слухаю та читаю, для кращого засвоєння :)


Nastya812778

А якщо ти будеш з Іноземцем говорити? Як зрозуміти що він сказав?


rCO01

Не чутно собака чи качка


Freeman_ua

Так дійсно, якщо прислухатись то можна почути і качку)


Zaika.y.s_

Все отлично слышно!


MarinaLif

В слове dog - длинная гласная, а в слове duck - короткая. Извините, что на русском, я только учу украинский.


stepan112811

Английские гласные могут из 7 букв создать больше 20 звуков, нужно стараться понимать и все выйдет


456DIANA-

так зовсім не чутно чи dog чи duck


Romvy

Чому не модеруються коментарі? Коли потрібно щось важливе прочитати для себе, починаєш перечитувати різну нісенітницю. Страшно читати зауваження від тих, хто і рідною мовою робить дві помилки в слові, не говорячи про розділові знаки... Вибачаюсь за "оффтоп".


stepan112811

Важливе... будеш шукати в гуглі а тут якраз місце для того що б ти залишив свії коментарі.


solomiayar

Завдання зараз легкі,але цікаві. Просто треба бути уважним і все. Тоді не виникає ніяких проблем)


miihaal

Цей кометрар вибиває як до завдання із текстом, так і до завдання без тексту (на слух), тому ви і чубритись... Я у завданні на слух взагалі переклав - Майклова собака :)))


stepan112811

Як що ти почув таке то можу тільки поспівчувати... Тому що коли будуть говорити справжні англічани то ти не зрозумієш і половини тому що у них в англії більше 10 діалектів вимовлення кожнього слова)


6uP2

DOG ЦЕ СОБАКА


stresad

Ну це всім зрозуміло


sonichka18

Поясніть будь ласка різниць між цими словами girls і girl's)


wpe48

У випадку girls маємо множину перекладається як "дівчата". А у випадку girl's маємо присвійну форму від слова "дівчина", після неї слід ставити назву предмета, котрий належить дівчині і буде перекладатись так: " (предмет: кіт, капелюх, куртка) дівчини"


fLYA10

А вимова при цьому однакова?


wpe48

Думаю слід за контекстом дивитись


AnnaOliuni

Чому питання повторюються???


456DIANA-

може ти неправильно відповіла


andriy_kr

Яка різниця між : Собака моєї дівчини і Це собака моєї дівчини. Я небачу


Nordry

В англійському реченні принципова: у реченні з'являється підмет і присудок, тому звичайне словосполучення перетворюється на повне речення - "It is my girl's dog".


Zoriana352265

Переклала дівчини,а воно не зарахувпло,,..


Gena106134

ДівчинКи і дівчини - як відрізняти? Є різниця?


Minok70

Пес моєї дівки не проканало))


vityapaliy

А хто виноватий дивіться як пише


lilichka2004

ви шо незнаєте шо таке dog


suprun12

знаєм краще тебе


6uP2

Напевно ні


6uP2

Це правда


I7XPW

Користуюсь рос.та англ. клавiатурою.


varvara315873

Я говорю"My girl's dog"а воно не приймає


xMjZ8

Я слухаю і читаю


Pavlo200928

Пес моєї дівчини


Zoriana352265

Невже дівчини і дівчинки це різні речі....переклад некоректний,тобто мені не зарахувало(


Yurii4272

Пес моєї дівчини)


TetianaUru

Чому пес не правильно?


Sasha518925

брєд,ні пояснень нема нічого


vj6p5

Чому слово girls в цьому речені перекладається як дівчинки? Чому помилка якщо я переклав собака моєї дівчини??? Чому це помилка!!!?


Vikki885209

Я перевела "пес мої дівчини" . Чому не вірно?


92ZQ2

Я переклала моя дівчина соба ка


efHx8

Чючють важко


OleksandrM135103

А так правильно буде My girl has is dog?


Sveta904323

Написала Пес зарахували помилку та виправили на Собака,хмм


Ruslana_F

Чому неправильно "my girl is dog"?


Nordry

"Girl's" у даному випадку скорочення від "girl has", а "my girl is dog" перекладається як "моя дівчина - собака" :)


YuraBerdiy

Єдиний людський коментар. Дякую за розшифровку


VitaliiLunko

My girls dog без апострофа видає помилку - не серйозно


Nordry

Тому, що "girl's" i "girls" - це зовсім різні речі


1Oleg_Oleg1

може і так, але на клавіатурі інколи лінь апостроф шукати...


Nordry

Я б цілком погодилася... але ж у тім-то й справа, що у даному випадку різниця між варіантами з апострофом і без принципова - це два зовсім різні слова. Тож іноді варто трішки "поборотися" з собою і натиснути-таки на той апостроф :) Тим паче, хтось уже підказував тут спосіб - лівий Alt + 039, якщо немає розширеної української розкладки клавіатури чи не хочеться між мовами зайвий раз перемикатись :)


Nicolas644818

апостроф можна й без нуля: Alt + 39, проходить


vlad615621

Без апострофа - множина


Uo7qF0fP

написав моэї дівчини собака


AGZw8

Моя дівчина собака це буде саме правильно


9qzL

"Пес моєї дівчини" не вірно?


Anjick

мабуть не я перший так відповів по логіці, моя дівчина собака)))


OlyaBoyko1

І не чути чи dog чи duck...


nika496591

Чому не правельно "my girls dog'???


suprun12

тому що треба так my girl"s dog


olgafal1

"Girl's" трактують у даному випадку як "girl has", але без контексту можна і "my girl is dog" . Тобто і "has" і "is" підходить


Mykhaylo894772

Не зрозумів, яка дівчина є (is) собакою?


HQ5A

То вопше иупарила херня)


mdyk3

Переклав як собака моєї дівчини, каже що не вірно свово "дівчини" вірне дівчинки, чому?


romance_club

My Girls dog собака моєї дівчини. Зрозуміли?


ArtemusG

Вибачте, не зрозуміли


Minecraft944964

Вибачте, не зрозуміли


AndriyOliynyk

Я написав собака моєї дівчинки... і тут мені написало що відповідь неправильна...що робити??


456DIANA-

потрібно писати англійською


margo30262

Dog це собака я це у 2 класі вчила


RxGv1

Л л р олтл


NikolayCher

якщо прислухаьися то \\\\\\\\\\\


FrXI2

Мені взагалі кпзало качка


Angelina897871

А чому girls перекладається як дівчина, а не дівчата,,,,,,,,,,,, щось не зрозуміла ((


KuzmaSerVas

Girl's - дівчини (їй щось належить) Girls - дівчата (множина)


Nastya812778

Томущо girl's перекладається на українську як дівчини. А якщо без апострафа то це вже множина!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.