1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми ходимо у цей кінотеатр."

"Ми ходимо у цей кінотеатр."

Переклад:We go to the cinema.

May 27, 2015

7 коментарів


YuraZayats

We go to the cinema - це часом не "Ми йдемо в кінотеатр"?


Vinnfred

Present Simple позначає дії, що відбуваються регулярно. Для поточної дії - We are going


OlhaYehorova

Чому не можна We go into the cinema?


XoTTa6bI4

А хіба "We go to the cinema" не перекладається як "Ми ходимо в кінотеатр" без уточнення в який саме?


Fb8U1

Артикль the свідчить про те, що відомо, про який кінотеатр іде мова. Інакше стояв би артикль а.


galona95

We go to the cinema вірно. Чому це зараховується як невірна відповідь?


Nazar330838

А не може бути " we visits the cinema"...???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.