"Ми ходимо у цей кінотеатр."

Переклад:We go to the cinema.

3 роки тому

6 коментарів


YuraZayats

We go to the cinema - це часом не "Ми йдемо в кінотеатр"?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Present Simple позначає дії, що відбуваються регулярно. Для поточної дії - We are going

3 роки тому

XoTTa6bI4

А хіба "We go to the cinema" не перекладається як "Ми ходимо в кінотеатр" без уточнення в який саме?

3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Артикль the свідчить про те, що відомо, про який кінотеатр іде мова. Інакше стояв би артикль а.

2 роки тому

Nazar330838

А не може бути " we visits the cinema"...???

1 рік тому

galona95

We go to the cinema вірно. Чому це зараховується як невірна відповідь?

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.