"Ми ходимо у цей кінотеатр."

Переклад:We go to the cinema.

5/27/2015, 6:38:18 PM

6 коментарів


YuraZayats

We go to the cinema - це часом не "Ми йдемо в кінотеатр"?

5/27/2015, 6:38:18 PM

Vinnfred

Present Simple позначає дії, що відбуваються регулярно. Для поточної дії - We are going

5/27/2015, 8:25:01 PM

XoTTa6bI4

А хіба "We go to the cinema" не перекладається як "Ми ходимо в кінотеатр" без уточнення в який саме?

9/30/2015, 1:37:40 PM

Fb8U1

Артикль the свідчить про те, що відомо, про який кінотеатр іде мова. Інакше стояв би артикль а.

8/3/2016, 1:11:55 PM

Nazar330838

А не може бути " we visits the cinema"...???

4/21/2017, 2:34:05 PM

galona95

We go to the cinema вірно. Чому це зараховується як невірна відповідь?

3/23/2016, 10:12:46 PM
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.