"The cat is mine."

Переклад:Цей кіт мій.

3 роки тому

36 коментарів


imanentnaj

Яка різниця між фразою" це кіт мій" і " це мій кіт"?

3 роки тому

Evgenk.

Ваша Відповідь"кіт є мій" . Ми ж так не кажемо!

3 роки тому

SophiaBodu1

Можна сказати кіт- мій

3 роки тому

drag1979

Таку відповідь не прийняло

2 роки тому

ANN500901

Якщо перекладати докладно то буде багато так як ми не кажемо

2 роки тому

Virusiya

Не можу зрозуміти чому відповідь "Це мій кіт" не зараховано! Поясніть, будь ласка, адже в українській мові ми не кажемо - " це кіт - мій!" навпаки краще " це мій кіт!"

1 рік тому

scuola5

А яка різниця між my i mine

3 роки тому

Nordry
Nordry

Вичерпна відповідь на Ваше запитання тут: http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/

5 місяців тому

ANN500901

Велика

2 роки тому

nkovalchuk1

Велечазна!

4 місяці тому

SergiyMarc

Ну якщо ти власник якоїсь шахти, то ніякої

1 рік тому

nadjon4ik

my - мій,mine-мого

4 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

Mine - мого? Це не так. Mine - мій.

У цьому обговоренні є кілька коментарів із посиланнями на розділ Присвійні займенники, де можна дізнатись, чим відрізняється my від mine і коли вони вживаються.

4 місяці тому

zrazhuk1

Яка різниця між my i mine? І випадки застосування

2 роки тому

rich_bitch1

My це мій . і mine - мій . але друге вживається для підкреслення і зазвичай ставиться вкінці . наприклад :it is my cat - це є мій кіт і this cat is mine - цей кіт мій ( саме мій і нічий інший , ми підкреслюємо його приналежність нам . )

2 роки тому

l5LG1

А коли ви кажите: це мій кіт... (можна показати ще пальцем) хіба ви не вказуєте приналежність цього кота вам? Цей кіт мій і це мій кіт. Різниці нема, ви однаково вказуєте на приналежність цього кота вам навіть якщо поруч 10 котів... якщо ви не покажите пальцем чи кивком у двох випадках ніхто не зрозуміє який саме з них є вашим....

1 рік тому

IceOneChannel

Правильно "Це мій кіт"

1 рік тому

nkovalchuk1

Цей кіт мій!!!

4 місяці тому

a3DKvmHD

"The" - це артикуль, він ніяк не перекладається. В англійській мові "це" і " ці" перекладається, як "that" і "those"

1 рік тому

tyZZ5

The–це взагаліто артикль і він ніяк не перекладається, чому в цій програмі він завжди означає ЦЕЙ

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Артиклі в укр мові відсутні, тому для нас вживання артиклів викликає певні труднощі. Зокрема, один із випадків вживання означеного артикля - коли із контексту зрозуміло, про який конкретно предмет іде мова. Саме для таких випадків розробники і придумали близький аналог артикля - вказівні займенники. Якщо українською можемо вставити Цей, Ця, Це, Ці, то перед англійським іменником треба ставити означений артикль the. Переклад артикля вказівним займенником не псує змісту, адже the походить від вказівного займенника that (той). Докладніше про артиклі тут:

http://easy-english.com.ua/english-articles/

1 рік тому

dasha241429

чому я говорю в мікрофон все правильно а зараховується як неправильна відповідь ?

1 рік тому

nkovalchuk1

Бо Google тупий.

4 місяці тому

Vira144686

чому не можна сказати - кіт є мій?

11 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

У цьому обговоренні про присвійні займенники двох типів my і mine я давав посилання на Драгункіна і на сайт easy-english.com Там дізнаєтесь, чим вони відрізняються, яка їхня роль і місце в реченні. Обов'язково треба зрозуміти, чим відрізняються речення "Це мій кіт" та "Цей кіт мій" у рідній мові. Вони не тотожні. У першому наголошується, що це (є) Кіт, (а не собака), із поясненням "мій". У іншому - наголос на власнику Цього кота. Цей кіт (є) Мій, (а не Твій, чи Його).

11 місяців тому

zCax5

Чому я не можу сказати, що "це мій кіт"?!

11 місяців тому

zV1p4

Чому варіант The cat is my вважається неправильним?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Бачу, що Ви не прочитали коментарі до цієї вправи. Там є кілька таких же запитань і відповіді на них, у тому числі моя з посиланням на посібник Драгункіна. Там це питання висвітлено докладно і в доступній формі.

Не поспішайте писати. Більшість запитань уже ставили і на багато з них є грунтовні відповіді. Читайте їх.

1 рік тому

yanusya4

Також можна написати: це мій кіт

1 рік тому

Kolya970157

Поясніть хтось, чому не приймає "кіт мій"? Без "цей".

5 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

http://easy-english.com.ua/english-grammar/ зайдіть тут у розділ Артиклі. Там описані випадки вживання артиклів. У тому числі, для виділення об'єкта із ряду подібних. У цьому реченні артикль підкреслює, що йдеться про Цього кота, а не про будь-якого. Саме для того, щоб ми зрозуміли це, найчастіше вживане, значення артикля, Дуолінго пропонує перекладати the вказівним займенником. Хоча іноді і не перекладаємо, як наприклад, із порядковими числівниками, або з найвищим ступенем прикметників, де самі ці слова вже виділяють об'єкт із інших, бо Третій, чи Найбільший - це вже ознака певного об'єкта.

5 місяців тому

Sergymcmc

Фрази: Це кіт мій і це мій кіт однакові за змістом виправте!!!!!!!!!

5 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Ще раз почитайте правильну відповідь Дуолінго: ЦЕЙ кіт мій (а не ЦЕ). У вас проблеми із рідною мовою.

5 місяців тому

nadjon4ik

Цей кіт мій - правильно. Для чого є?? ми ж в українській мові так не кажемо,по-перше,а,по-друге,це і так зрозуміло,що там є!

4 місяці тому

Vq6e1
Vq6e1

"Мій кіт" взагалі-то!

2 тижні тому

Vq6e1
Vq6e1

Мій кіт

2 тижні тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.