1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The cat is mine."

"The cat is mine."

Переклад:Цей кіт мій.

May 27, 2015

25 коментарів


imanentnaj

Яка різниця між фразою" це кіт мій" і " це мій кіт"?


Fb8U1

Вам не ріже слух фраза ЦЕ кіт мій?

Дуо пропонує ЦЕЙ кіт мій. А це зовсім не те, що ЦЕ мій кіт. Якщо Ви не бачите різниці і тут, то я Вам не допоможу.


Virusiya

Не можу зрозуміти чому відповідь "Це мій кіт" не зараховано! Поясніть, будь ласка, адже в українській мові ми не кажемо - " це кіт - мій!" навпаки краще " це мій кіт!"


Fb8U1

Ми не кажемо: Це кіт мій. Кажемо: Цей кіт мій.


scuola5

А яка різниця між my i mine


Kaminari_Okami

Вичерпна відповідь на Ваше запитання тут: http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/


hati_best_friend

Велика mine ставиться в кінці речення


Vira144686

чому не можна сказати - кіт є мій?


Fb8U1

У цьому обговоренні про присвійні займенники двох типів my і mine я давав посилання на Драгункіна і на сайт easy-english.com Там дізнаєтесь, чим вони відрізняються, яка їхня роль і місце в реченні. Обов'язково треба зрозуміти, чим відрізняються речення "Це мій кіт" та "Цей кіт мій" у рідній мові. Вони не тотожні. У першому наголошується, що це (є) Кіт, (а не собака), із поясненням "мій". У іншому - наголос на власнику Цього кота. Цей кіт (є) Мій, (а не Твій, чи Його).


JGkv6

Будь-ласка,учні не пишіть всякі нісенітниці в коментарях.Наприклад ЧО,ДУРЕНЬ,А Я НЕ ЗНАВ і.т.д.Дайте місце людям які знають англійську пунктуацію і синтаксис.


zrazhuk1

Яка різниця між my i mine? І випадки застосування


rich_bitch1

My це мій . і mine - мій . але друге вживається для підкреслення і зазвичай ставиться вкінці . наприклад :it is my cat - це є мій кіт і this cat is mine - цей кіт мій ( саме мій і нічий інший , ми підкреслюємо його приналежність нам . )


zV1p4

Чому варіант The cat is my вважається неправильним?


Fb8U1

Бачу, що Ви не прочитали коментарі до цієї вправи. Там є кілька таких же запитань і відповіді на них, у тому числі моя з посиланням на посібник Драгункіна. Там це питання висвітлено докладно і в доступній формі.

Не поспішайте писати. Більшість запитань уже ставили і на багато з них є грунтовні відповіді. Читайте їх.


Kolya970157

Поясніть хтось, чому не приймає "кіт мій"? Без "цей".


Fb8U1

http://easy-english.com.ua/english-grammar/ зайдіть тут у розділ Артиклі. Там описані випадки вживання артиклів. У тому числі, для виділення об'єкта із ряду подібних. У цьому реченні артикль підкреслює, що йдеться про Цього кота, а не про будь-якого. Саме для того, щоб ми зрозуміли це, найчастіше вживане, значення артикля, Дуолінго пропонує перекладати the вказівним займенником. Хоча іноді і не перекладаємо, як наприклад, із порядковими числівниками, або з найвищим ступенем прикметників, де самі ці слова вже виділяють об'єкт із інших, бо Третій, чи Найбільший - це вже ознака певного об'єкта.


Sergymcmc

Фрази: Це кіт мій і це мій кіт однакові за змістом виправте!!!!!!!!!


Fb8U1

Ще раз почитайте правильну відповідь Дуолінго: ЦЕЙ кіт мій (а не ЦЕ). У вас проблеми із рідною мовою.


Nataliia553461

Не розумію чому , кіт мій, не правильно. Хтось може пояснити ?


Fb8U1

Ви ще не читали обговорення? Там стільки написано!


j5i5

This cat is mine - Цей кіт мій!!!!!!!!

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.