Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The cat is mine."

Переклад:Цей кіт мій.

1
3 роки тому

56 коментарів


imanentnaj

Яка різниця між фразою" це кіт мій" і " це мій кіт"?

26
Відповісти2 роки тому

Vova741211

Вилика тогошо павильно''Цей кіт мій,,

0
Відповісти1 рік тому

nkovalchuk1

Отото.

0
Відповісти1 місяць тому

Vova_Z

+1

-1
Відповісти2 роки тому

pk3x1

Дурень

-1
Відповісти7 місяців тому

nkovalchuk1

Чо?

0
Відповісти1 місяць тому

Evgenk.

Ваша Відповідь"кіт є мій" . Ми ж так не кажемо!

22
Відповісти13 роки тому

SophiaBodu1

Можна сказати кіт- мій

23
Відповісти3 роки тому

drag1979

Таку відповідь не прийняло

8
Відповісти2 роки тому

nkovalchuk1

Ні, це не правильно. Тому що в реченні є слово «The» яке означає «Цей, ця...». І так далі.

0
Відповісти1 місяць тому

ANN500901

Якщо перекладати докладно то буде багато так як ми не кажемо

4
Відповісти2 роки тому

Virusiya

Не можу зрозуміти чому відповідь "Це мій кіт" не зараховано! Поясніть, будь ласка, адже в українській мові ми не кажемо - " це кіт - мій!" навпаки краще " це мій кіт!"

11
Відповісти1 рік тому

nkovalchuk1

Відповідь: «цей кіт мій»

-1
Відповісти1 місяць тому

scuola5

А яка різниця між my i mine

6
Відповісти2 роки тому

Nordry
Nordry

Вичерпна відповідь на Ваше запитання тут: http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/

2
Відповісти2 місяці тому

ANN500901

Велика

0
Відповісти2 роки тому

nkovalchuk1

Велечазна!

0
Відповісти1 місяць тому

SergiyMarc

Ну якщо ти власник якоїсь шахти, то ніякої

0
Відповісти9 місяців тому

nadjon4ik

my - мій,mine-мого

0
Відповісти1 місяць тому

Fb8U1
Fb8U1

Mine - мого? Це не так. Mine - мій.

У цьому обговоренні є кілька коментарів із посиланнями на розділ Присвійні займенники, де можна дізнатись, чим відрізняється my від mine і коли вони вживаються.

0
Відповісти1 місяць тому

IceOneChannel

Правильно "Це мій кіт"

2
Відповісти1 рік тому

nkovalchuk1

Цей кіт мій!!!

0
Відповісти1 місяць тому

zrazhuk1

Яка різниця між my i mine? І випадки застосування

1
Відповісти2 роки тому

rich_bitch1

My це мій . і mine - мій . але друге вживається для підкреслення і зазвичай ставиться вкінці . наприклад :it is my cat - це є мій кіт і this cat is mine - цей кіт мій ( саме мій і нічий інший , ми підкреслюємо його приналежність нам . )

15
Відповісти2 роки тому

l5LG1

А коли ви кажите: це мій кіт... (можна показати ще пальцем) хіба ви не вказуєте приналежність цього кота вам? Цей кіт мій і це мій кіт. Різниці нема, ви однаково вказуєте на приналежність цього кота вам навіть якщо поруч 10 котів... якщо ви не покажите пальцем чи кивком у двох випадках ніхто не зрозуміє який саме з них є вашим....

1
Відповісти11 місяців тому

dasha241429

чому я говорю в мікрофон все правильно а зараховується як неправильна відповідь ?

1
Відповісти9 місяців тому

nkovalchuk1

Бо Google тупий.

0
Відповісти1 місяць тому

Vira144686

чому не можна сказати - кіт є мій?

1
Відповісти8 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

У цьому обговоренні про присвійні займенники двох типів my і mine я давав посилання на Драгункіна і на сайт easy-english.com Там дізнаєтесь, чим вони відрізняються, яка їхня роль і місце в реченні. Обов'язково треба зрозуміти, чим відрізняються речення "Це мій кіт" та "Цей кіт мій" у рідній мові. Вони не тотожні. У першому наголошується, що це (є) Кіт, (а не собака), із поясненням "мій". У іншому - наголос на власнику Цього кота. Цей кіт (є) Мій, (а не Твій, чи Його).

2
Відповісти8 місяців тому

zCax5

Чому я не можу сказати, що "це мій кіт"?!

1
Відповісти8 місяців тому

zV1p4

Чому варіант The cat is my вважається неправильним?

0
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Бачу, що Ви не прочитали коментарі до цієї вправи. Там є кілька таких же запитань і відповіді на них, у тому числі моя з посиланням на посібник Драгункіна. Там це питання висвітлено докладно і в доступній формі.

Не поспішайте писати. Більшість запитань уже ставили і на багато з них є грунтовні відповіді. Читайте їх.

0
Відповісти1 рік тому

a3DKvmHD

"The" - це артикуль, він ніяк не перекладається. В англійській мові "це" і " ці" перекладається, як "that" і "those"

0
Відповісти1 рік тому

tyZZ5

The–це взагаліто артикль і він ніяк не перекладається, чому в цій програмі він завжди означає ЦЕЙ

0
Відповісти11 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Артиклі в укр мові відсутні, тому для нас вживання артиклів викликає певні труднощі. Зокрема, один із випадків вживання означеного артикля - коли із контексту зрозуміло, про який конкретно предмет іде мова. Саме для таких випадків розробники і придумали близький аналог артикля - вказівні займенники. Якщо українською можемо вставити Цей, Ця, Це, Ці, то перед англійським іменником треба ставити означений артикль the. Переклад артикля вказівним займенником не псує змісту, адже the походить від вказівного займенника that (той). Докладніше про артиклі тут:

http://easy-english.com.ua/english-articles/

3
Відповісти11 місяців тому

yanusya4

Також можна написати: це мій кіт

0
Відповісти10 місяців тому

Kolya970157

Поясніть хтось, чому не приймає "кіт мій"? Без "цей".

0
Відповісти2 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

http://easy-english.com.ua/english-grammar/ зайдіть тут у розділ Артиклі. Там описані випадки вживання артиклів. У тому числі, для виділення об'єкта із ряду подібних. У цьому реченні артикль підкреслює, що йдеться про Цього кота, а не про будь-якого. Саме для того, щоб ми зрозуміли це, найчастіше вживане, значення артикля, Дуолінго пропонує перекладати the вказівним займенником. Хоча іноді і не перекладаємо, як наприклад, із порядковими числівниками, або з найвищим ступенем прикметників, де самі ці слова вже виділяють об'єкт із інших, бо Третій, чи Найбільший - це вже ознака певного об'єкта.

0
Відповісти2 місяці тому

Sergymcmc

Фрази: Це кіт мій і це мій кіт однакові за змістом виправте!!!!!!!!!

0
Відповісти1 місяць тому

Fb8U1
Fb8U1

Ще раз почитайте правильну відповідь Дуолінго: ЦЕЙ кіт мій (а не ЦЕ). У вас проблеми із рідною мовою.

0
Відповісти1 місяць тому

nadjon4ik

Цей кіт мій - правильно. Для чого є?? ми ж в українській мові так не кажемо,по-перше,а,по-друге,це і так зрозуміло,що там є!

0
Відповісти1 місяць тому

VitaliiLunko

Добавьте

Це моя кішка

-2
Відповісти2 роки тому

FA4u

Кіт мій

-2
Відповісти1 рік тому

AlexSkarlat

кіт мій

-2
Відповісти1 рік тому

stepcko

це мій кіт

-2
Відповісти1 рік тому

Пов’язані обговорення