Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Je po svém otci."

Překlad:She takes after her father.

před 3 roky

17 komentářů


vendat

Ale tam js ON a v odpovedi ONA neni to divne

před 2 roky

Nemesis_NaR

Nevím či rozumím dotazu. Každopádně z české věty nepoznáme, zda jde o něj nebo o ni a tak jsou v angličtině obě správně.

před 2 roky

anubis64

preco je zle - after his father - dakujem.

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Napsal jste "She takes after his father"? Tak gramaticky máte pravdu, ale co tím fakticky vyjadřujete? Tato věta nepopisuje pořadí ve frontě, ale podobnost s rodičem, tedy, například já nemůžu take after otci mého přítele, ale jen a jen po svém tátovi. Tedy jsou možné pouze varianty she - her a he - his...

před 3 roky

kaulik

a odpověď "he is like his father"? odpověď asi bude že tam není napsaný "On je jako svuj otec.", že?

před 2 roky

FreekyFriik
FreekyFriik

Není to správně ani gramaticky. V české větě je použito zvratné přivlastňovací zájmeno svůj, které přivlastňuje podmětu.

před 3 roky

jio26618

Ja som sa k tejto vete dostal cez iny spôsob. Vypisalo mi to že mam označiť všerky správne preklady. Veta znela:"je po svem otci. A okrem nejakej blbosti mi dalo možnosti:"he is after his dad" a " she is after her father" no druhu možnosť mi neuznalo ako správnu. Predpokladam že je to chyba v programe no možno sa mylim. Ale veta zadania nehovorí nič o pohlaví takže by to malo spravne v oboch pripadoch. Či?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Is after" ale neni spravne, nezavisle na pohlavi toho cloveka.

před 2 roky

Lucka96760

Protože SHE take after HIS father

před 1 týdnem

ity762265

To znamená ona je po jeho otci

před 1 týdnem

Petruna2

Proč je špatnĕ věta "She takes after her father."?

před 2 roky

ema1212

jak mám poznat jestli jde o "she" anebo o"he"? já jsem napsala jen"takes after her father" proč je to špatně?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze v anglictine nemuzete osobni zajmeno vynechat. Vzdy musi nejake byt. Zde, protoze to z CJ neni jasne, uznavame jak She , tak HE. Ale jedno z nich tam byt musi.

před 2 roky

ema1212

aha děkuji za odpověď

před 2 roky

JirkaCieci

Z otazky neni zrejme, zda se jedna o ni, ci o nej... :-(

před 1 rokem

tacoberu

Viz odpovědi dříve.

před 2 měsíci

ity762265

Já mám v téhle větě problém se slovem " take " dokáže mi někdo vysvětlit proč " vzala po svém otci" ???

před 2 týdny