Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Canım şehri görmek istiyor."

Çeviri:I feel like seeing the city.

3 yıl önce

8 Yorum


NeslihanKo7

"I feel like to see the city" neden yanlis oluyor? I feel like + verb +ing diye bir kalip mi var?

3 yıl önce

orde90
orde90

Aynen, bu bir kalıp olduğu için to ile kullanamazsınız.

3 yıl önce

HseyinKEMA1

ing takisi alan fiilin önüne to gelmez.

1 yıl önce

turan519109

Feel hissetmek deyilmiydi?? Bu cumleye ne gibi bir anlam katiyor

1 yıl önce

disa77
disa77

Feel like: can-ı ... istemek demekmiş! Sesli sözlük öyle diyor

1 yıl önce

osmandede3

I would like to see the city (2. alternatif)

7 ay önce

ufukgenctu

Sanırım "I feel like + verb" bir kalıp.

1 yıl önce

Efe207431

Herkese -1 zaaa

5 ay önce