1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "How many books do you have?"

"How many books do you have?"

Fordítás:Hány könyved van?

May 28, 2015

5 hozzászólás


Atti666

Az hogy "mennyi konyved van" nem ugyan az, mintha azt kerdeznem, hogy "hany konyve van" ??? Csak mert nem fogadja el :(


Tarnai

Megértetted a kérdést, ez a lényeg. (és igazad van)


kk69

A "mennyi" miért nem jó?


Gooltee

A"mennyi" kérdőszó miért nem jó? Jaa hogy túl választékos!


tajtigerda03

Mert a many az a megszámlalható a much az a nem meg számlálható. Amúgy a many azt is jelenti hogy hány mennyi

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.